Antreprenorii ale căror planuri de afaceri au obținut un punctaj suficient de mare pentru a fi selectate pentru finanțare vor trebui să semneze acorduri de finanțare (contracte de finanțare) cu instituțiile finanțatoare. Începând cu acest moment, antreprenorii își vor putea planifica implementarea proiectului și încasarea efectivă a ajutorului financiar nerambursabil. În acest articol vom aminti principalele obligații asumate de beneficiari ca urmare a semnării contractelor de finanțare. Citește articolul
Conform ultimelor declarații făcute de Ilan Laufer, ministrul Mediului de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, firmele care au depus proiecte declarate câștigătoare în cadrul Start-up Nation 2017 vor semna contractele de finanțare în cel mai scurt timp, întreaga procedură urmând a se încheia cel mai târziu în data de 29 septembrie 2017, data limită prevăzută în cadrul procedurii de implementare a programului de finanțare. Acordul de finanțare ce urmează să fie semnat cu beneficiarii are și o capcană: în lipsa fondurilor alocate de la buget, finanțatorul nu își asumă nicio răspundere. Citește articolul