Ești antreprenor, manager, contabil sau director financiar? Atunci știi că un ingredient important în dezvoltarea unui business este promovarea. Însă te-ai gândit vreodată că te poți folosi de prezența de pe rețele sociale precum Facebook, LinkedIn, Instagram sau Google Plus, pentru a-ți crește afacerea? Nu știi cum să procedezi? Citește articolul
Spre deosebire de afacerile clasice, prezente fizic în cadrul unor magazine de prezentare sau în birouri, afacerile online se caracterizează printr-o interacțiune virtuală cu potențialii clienți. Resursele financiare economisite la plata chiriei sau a salariilor pot fi direcționate către îmbunătățirea prezenței în mediul online, atragerea unui număr mai mare de potențiali clienți și îmbunătățirea proceselor automate de vânzare. Afacerile prezente fizic în cadrul supermarketurilor sau magazinelor mici de cartier, pe străzi, în centre comerciale sau în clădiri de birouri se caracterizează printr-o eficiență scăzută atunci când le comparăm cu magazinele virtuale. Citește articolul
Beneficiarii programului Start-up Nation vor demara în curând investițiile prevăzute în cadrul planurilor de afaceri aprobate, iar mulți dintre aceștia au prevăzut activități de realizare a unor site-uri de prezentare și promovare a activității desfășurate în mediul online. Cheltuielile maxime ce pot fi decontate prin intermediul planurilor de afaceri aprobate sunt de până la 8.000 de lei, iar încasarea ajutorului financiar nerambusabil pentru aceste investiții este condiționată de parcurgerea unei proceduri prestabilite. Citește articolul