Atunci când avem o afacere personală, vom căuta în permanență noi și noi modalități prin care să creștem numărul de clienți, numărul de vânzări, încasările și profitul acesteia. Prin urmare, din când în când, strategia societății se va schimba, implementând noi și noi strategii pe termen lung. Cu toate acestea, unele lucruri ar trebui încercate cu precauție, efectele asupra afacerii putând fi extrem de puternice, iar eliminarea efectelor negative nu se va putea face fără costuri suplimentare. Citește articolul
Creșterea constantă a unei afaceri pe termen lung este dependentă de felul în care nevoile și așteptările clienților sunt îndeplinite. Nu este un secret pentru nimeni faptul că dezvoltarea unei afaceri este determinată de menținerea unor clienți mulțumiți. Cu toate acestea, atunci când consumatorii tăi reclamă anumite probleme pe care le-au avut cu produsele sau serviciile tale, ar trebui să utilizezi informațiile în scopul îmbunătățirii tuturor aspectelor care țin de afacerea ta. Utilizează chestionare pentru a măsura gradul de satisfacție al clienților tăi și utilizează aceste date pentru a elimina cauzele nemulțumirii lor. Citește articolul