Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Noile reguli de TVA aplicabile în comerțul online - Probleme și soluții. Lectori: Viboal FindEx. Joi, 21 Octombrie, ora 11:00. Rezervă loc și participă → 

Acasă Subiect: solutionare plangeri clienti
Subiect: solutionare plangeri clienti
ACCES GRATUIT

Consumatorii cărora furnizorii de gaze naturale le-au crescut prețul fără să-i notifice pot face plângere la ANRE

Anca Cernat în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
15 Octombrie 2021 | 0 | 2890 | Timp de citire: 2 min.

Consumatorii care au acceptat o ofertă comercială cu preț fix și cărora, pe durata perioadei contractuale, le-a fost crescut prețul agreat, fără a fi notificați de către furnizorii de gaze naturale despre intenția de creștere a prețului, pot face plângere la Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), potrivit unui comunicat publicat joi pe site-ul instituției. Astfel, ANRE a finalizat recent o serie de acțiuni de control în acest sens, în urma cărora a dat amenzi de 2,69 milioane de lei, și continuă să supravegheze comportamentul furnizorilor de gaze naturale privind îndeplinirea obligației de a notifica tuturor clienţilor finali care au acceptat oferte comerciale cu preț fix menținerea prețului la care s-au obligat prin ofertă, pe toată durata contractului, și, după caz, modificarea contractelor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Plângerile împotriva furnizorilor de curent sau gaze vor fi rezolvate în două etape: Soluţionarea la ANRE se va face abia la final

Anca Cernat în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
9 Iulie 2021 | 2 | 3955 | Timp de citire: 3 min.

Procedura de soluționare a plângerilor celor care consideră că li s-a încălcat un drept recunoscut de lege sau un interes legitim împotriva furnizorilor de curent electric sau gaze naturale va avea loc în două etape, una la nivelul furnizorului și una la nivelul Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE), potrivit unui ordin al ANRE publicat joi în Monitorul Oficial, care a intrat în vigoare tot de atunci. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Proiect de ordin la ANRE

În curând, consumatorii de electricitate vor putea fi despăgubiți în mai multe situații, iar sumele vor fi mai mari

Alexandros Bakos în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
23 Decembrie 2020 | 2 | 12333 | Timp de citire: 4 min.

Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a lansat, în dezbatere publică, un proiect de ordin ce va schimba mecanismul despăgubirilor pentru consumatorii de electricitate, dacă serviciile furnizate nu vor atinge anumite standarde. Posibilitatea, în sine, nu este nouă, pentru că ea exista deja. Ce e nou e stabilirea unor noi abateri pentru care vor fi acordate despăgubiri. De asemenea, cuantumul efectiv al despăgubirilor se va schimba - ca procent din salariul minim, spre deosebire de situația actuală, unde vorbim de sume exacte. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cei ce nu reușesc să-și rezolve neînțelegerile cu furnizorii de curent sau de gaze pot apela, în mod gratuit, la serviciile ANRE

Dragos Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
10 Noiembrie 2020 | 2 | 6629 | Timp de citire: 2 min.

Atât persoanele fizice, cât și firmele care au probleme pe care nu le-au putut soluționa direct cu furnizorul de energie electrică, de energie termică sau de gaze naturale pot cere Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), în mod gratuit, ajutor în soluționarea situației. Toate detaliile procedurii de soluționare a unor astfel de plângeri apar într-un act normativ al autorității, document ce a fost oficializat luni. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum poți construi și menține o imagine pozitivă a afacerii tale în ochii clienților

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
22 Martie 2018 | 0 | 2096 | Timp de citire: 3 min.

Atât în momentul lansării unei afaceri, cât și pe întreaga durată de viață a acesteia, imaginea publică a societății și a antreprenorului trebuie să fie întreținută cu o atenție sporită. Având în vedere faptul că mediul online permite transmiterea informațiilor într-un termen foarte rapid, reputația câștigată cu dificultate în ani de zile poate fi afectată iremediabil într-un timp scurt. De aceea, este recomandat ca relațiile de afaceri să nu se limiteze doar la drepturile și obligațiile asumate prin contractul semnat, ci să se acorde importanța cuvenită și unor aspecte subiective care pot influența felul în care serviciile sunt percepute de către parteneri.   Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum să asiguri creșterea afacerii tale, având clienți mulțumiți

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
6 Martie 2018 | 0 | 1170 | Timp de citire: 4 min.

Creșterea constantă a unei afaceri pe termen lung este dependentă de felul în care nevoile și așteptările clienților sunt îndeplinite. Nu este un secret pentru nimeni faptul că dezvoltarea unei afaceri este determinată de menținerea unor clienți mulțumiți. Cu toate acestea, atunci când consumatorii tăi reclamă anumite probleme pe care le-au avut cu produsele sau serviciile tale, ar trebui să utilizezi informațiile în scopul îmbunătățirii tuturor aspectelor care țin de afacerea ta. Utilizează chestionare pentru a măsura gradul de satisfacție al clienților tăi și utilizează aceste date pentru a elimina cauzele nemulțumirii lor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ce trebuie sa stii daca vrei sa faci o plangere legata de furnizarea energiei electrice si a gazelor? Au aparut reguli noi

Alexandru Boiciuc în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor-șef, avocatnet.ro
24 Martie 2015 | 5 | 20575 | Timp de citire: 2 min.

Solutionarea plangerilor transmise de clienti, in legatura cu furnizarea energiei electrice si a gazelor naturale, se face dupa noi reguli, conform unui act normativ aparut luni in Monitorul Oficial. Astfel, consumatorii pot trimite reclamatiile in mai multe feluri, cum ar fi prin e-mail, fax sau telefon. Citește articolul