Atunci când înființezi o societate comercială sau o dezvolți pe cea pe care o deții deja, trebuie să fii la curent cu o multitudine de termeni și aspecte ce țin de contabilitate, pentru a-ți desfășura activitatea în deplină conformitate cu regulile fiscale. O noțiune care îi pune în încurcătură pe mulți antreprenori, dar și pe unii contabili fără experiență, este aceea de mijloace fixe (în limba engleză, „fixed assets”). Acest termen se referă la un anumit tip de bunuri deținute de o companie și care pot fi amortizate în timp. Despre caracteristicile mijloacelor fixe, diferențele față de obiectele de inventar și cum se realizează amortizarea acestora vei afla citind articolul de mai jos. Citește articolul
Cu puțin efort, dar cu strategii bune, îți poți ridica afacerea la nivelul următor. Criza actuală a adus schimbări în obiceiurile de consum. Mizează pe apropierea de clienți și atragerea altora noi, în condițiile în care mulți clienți, în special cei de tip business, sunt mai atenți cu cheltuielile făcute. Citește articolul
Atunci când ești contabil te loveșți de foarte multe solicitări venite din parte clienților noi și majoritatea dintre aceștia vor informațiile într-o perioadă de timp cât mai scurtă. Cum poți să le oferi în timp ultil toate rapoarte și toate datele de care aceștia au nevoie? Citește articolul
Modificările salariale în timpul lunii reprezintă un subiect care pare simplu în teorie, dar care ridică ceva probleme de implementare în practică, mai ales în ceea ce privește calcul salariului. Citește articolul