Dimensiunea fontului cu care sunt scrise informațiile importante pentru noi, ca utilizatori ai unui serviciu, ca potențiali clienți, ca vizitatori ai unui site de internet etc. e invers proporțională cu importanța acelor informații. Aici intră și alegerea de a plasa informațiile astea esențiale acolo unde numai un ochi neobosit și neplictisit poate să le vadă și să decidă să le citească. De fapt, să pui la coadă, sub asterisc, informațiile pe care clientul/utilizatorul ar trebui să le știe înseamnă să mizezi clar pe faptul că n-o să le citească. Ce facem acum, în era Regulamentului european de protecție a datelor personale (GDPR), referitor la informațiile ce trebuie oferite cu privire la colectarea și utilizarea datelor personale? Citește articolul
Companiile care folosesc date personale în activitatea lor curentă trebuie să dea acces românilor la ele, la cerere, conform Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). În acest sens, firmele trebuie să-și pregătească proceduri interne de lucru pentru gestionarea eventualelor cereri de acces ce vor veni de la persoanele fizice. GDPR se va aplica, în toată Uniunea Europeană, începând din 25 mai 2018. Citește articolul