Obținerea și colectarea de informații despre persoanele dispărute ar putea deveni accesibilă pe scară largă, după ce poliția va implementa pe pagina sa de internet o secțiune unde cei care dețin date despre persoane căutate să le poată oferi. Măsura se regăsește într-un proiect de lege inițiat de Ministerul de Interne care aprobă mai multe proceduri referitoare la persoanele dispărute. Citește articolul
Persoanele dispărute vor putea fi găsite prin localizarea telefonului mobil pe care-l dețin, iar apelurile telefonice la 112 care anunță dispariția unui copil vor fi direcționate și gestionate de către un nou sistem telefonic ce se va ocupa numai de aceste situații, potrivit unui proiect legislativ lansat recent în dezbatere publică de către Ministerul Afacerilor Interne (MAI). Citește articolul
În anumite cazuri, dacă au fost pierdute înscrisuri, dosare sau hotărâri judecătorești, ele pot fi refăcute. Scopul pentru care sunt refăcute este fie pentru pronunțarea unei hotărâri (dacă e vorba de înscrisuri pierdute în timpul soluționării unui litigiu, de exemplu), fie pentru a se asigura faptul că o hotărâre deja pronunțată poate fi accesată și folosită de către părțile interesate. Citește articolul