La concursurile de recrutare în rândul funcționarilor publici se cer îndeplinite o serie de condiții generale, dar și unele cerințe specifice, în funcție de postul care e scos efectiv la concurs. De asemenea, e necesară de cele mai multe ori vechimea în specialitate, care poate fi de la câteva luni, până la câțiva ani. Întotdeauna, concursul presupune trei etape, iar înainte de proba scrisă și de interviu se pot organiza uneori și probe suplimentare. Dosarul de concurs trebuie să cuprindă întotdeauna anumite documente, iar copiile actelor depuse nu trebuie neapărat să fie legalizate la notar. Citește articolul
Câteva aspecte esențiale privind concursurile pentru funcționari publici au fost modificate printr-un act normativ care a fost publicat azi în Monitorul Oficial. Actul va aduce schimbări în privința documentelor din dosarele de înscriere la concurs, în privința probelor și a bibliografiei obligatorii, dar și alte beneficii pentru cei care se ocupă de aceste examene. Citește articolul