Exista sase practici foarte puternice pentru a-i determina pe clientii obisnuiti sa iti recomande serviciile. Ultimele trei genereaza valoare adaugata suplimentara pentru clienti, iar rezultatul va fi ca acestia te vor recomanda catre persoane din ce in ce mai pretentioase si influente. Astfel, iti poti creste preturile si poti incepe sa oferi servicii de nivel premium. Citește articolul
Despre etica in persuasiune se poate vorbi si scrie la nesfarsit. Cu toate acestea, integritatea, etica sau principiile morale nu isi au rostul in carti, ci in viata reala. Citește articolul
Cuvintele si intrebarile sunt piesele de baza pe care se construieste orice argumentatie. Exista un set de intrebari care este extrem de util in orice negociere, indiferent ca negociezi la piata, indiferent ca negociezi o excursie, indiferent ca negociezi un contract de valoare mare. Ele functioneaza in special in cazurile in care negocierea este complexa sau in care implicatiile negocierii sunt pe termen lung. Citește articolul
Prima impresie reprezinta un moment cheie al oricarei intalniri sau prezentari. In primele secunde de interactiune, atentia interlocutorilor si puterea de a retine amanunte este maxima. De aceea folosirea tuturor instrumentelor de a crea o impresie initiala memorabila (spatiul personal, asezarea in spatiu, imbracamintea, postura, privirea si zambetul) este recomandarea pe care o dau tuturor celor care lucreaza direct cu clientii. Un grup de cercetatori americani (Nalini, Ambady & Robert Rosenthal) a studiat acest lucru in cazul prezentarilor de grup si a publicat concluzia ca poti produce un impact pozitiv si puternic fara macar sa vorbesti, pur si simplu fiind acolo. Exista dezbatuta intens aceasta tema si pare ca lucrurile sunt clarificate. Dar ce se intampla dupa primele 30 de secunde? Cum decurge mai departe o intalnire si la ce e bine sa fii atent? Citește articolul