ACCES GRATUIT
TV: Noile reguli europene pentru produsele publicitare
Parlamentul european a aprobat noile reguli Europene pentru programele publicitare ale televiziunilor, care vor trebui aplicate in Statele Membre pana la sfarsitul anului 2009.
Articolul continuă mai jos
Pauze publicitare la fiecare jumatate de ora
Pauzele publicitare vor fi autorizate la fiecare 30 minute in timpul filmelor TV, al difuzarii de filme cinematografice si al programelor de stiri. In cadrul programelor pentru copii, pauzele publicitare nu vor fi permise decat daca programele dureaza peste 30 minute. Nu exista reguli pentru insertia clipurilor publicitare in alte tipuri de programe, cum ar fi serialele. Cantitatea maxima de publicitate permisa conform noilor reguli nu va depasi 12 minute pe ora.
Parlamentul a asigurat, totodata, ca in noile reguli sa fie incluse si prevederi pentru accesul la serviciile media al persoanelor cu disabilitati.
Noua legislatie vizeaza actualizarea directivei Televiziune fara Frontiere, din 1997, denumita acum "directiva referitoare la serviciile media audiovizuale", in vederea adaptarii la noile evolutii ale tehnologiei si publicitatii audiovizuale. Noile reguli se vor aplica programelor audiovizuale in web-streaming, dar nu si siturilor internet private, si vor exista reguli minime care se vor aplica, la cerere, serviciilor de televiziune (de exemplu pentru protejarea minorilor).
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)