Arta negocierii in afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii si de idei practice pentru a le aplica in conducerea unei negocieri.
Avand la baza cercetari temeinice, autorii – experti in negocierea de afaceri – au redus volumul urias de informatii disponibile intr-o carte accesibila celor ocupati, care au nevoie sa se pregateasca pentru negocierile zilnice, dar si pentru situatiile de negociere mai complexe si mai solicitante.
Indiferent de cum numiti negocierea – targuiala, tocmeala, troc sau managementul diferentelor – aptitudinile si tehnicile de baza ale maestrului negociator trasate in cartea de fata sunt esentiale pentru rezolvarea conflictelor, pentru conducerea conversatiilor dificile, pentru apararea in fata unui adversar competitiv sau pentru negocierea unei afaceri bune. Tehnicile si recomandarile autorilor pot fi utilizate, de asemenea, si in negocierea mai informala, de zi cu zi, care are loc la serviciu, cum ar fi cumpararea sau vanzarea.
Arta negocierii in afaceri cuprinde numeroase instrumente utile in procesul negocierii, este usor de utilizat, include rezultatele unor noi cercetari, exemple la zi, dar si recomandari cu privire la negocierea prin e-mail. Urmand cu atentie sugestiile autorilor, oricare dintre cititori poate deveni un maestru al negocierii. Volumul include si un nou instrument de autoevaluare si noi completari folositoare. Cartea ofera o serie de sfaturi foarte practice pentru a conduce jocul negocierii si pentru a ne arata cum sa:
* Intelegem jocul astfel incat sa controlam cat mai bine ceea ce se intampla in cadrul lui
* Estimam succesiunea activitatilor unei negocieri si sa ne indreptam de la dezacord catre acord
* Identificam strategiile si tacticile celorlalti jucatori
* Aplicam regulile jocului – „ceea ce se face si ceea ce nu se face” – care ne vor aduce, in cele din urma, succesul
Recomand aceasta carte oricui este implicat in negocierile de afaceri sau care are un rol de lider la locul sau de munca. Cuprinde foarte multe aptitudini importante, prezentate intr-o maniera inteligenta si utila.
Quint Studer, autor, Hardwiring Excellence and
Results That Last
Negocierea este unul dintre cele mai importante aspecte ale afacerilor, si cu toate acestea, cateodata ii acordam cea mai mica atentie. Cartea trebuie citita de orice om de afaceri care vrea sa isi duca afacerea intr-o noua etapa.
Celia Rocks, autoare, Brilliance Marketing Management; presedinte Rocks-DeHart Public Relations
Despre Autori
Roy J. Lewicki este profesor emerit de Management si Resurse Umane la Facultatea de Afaceri Max M. Fischer, Universitatea Ohio. Lewicki a absolvit Colegiul Dartmouth si si-a sustinut doctoratul in psihologie sociala la Universitatea Columbia. Este autorul a peste 30 de carti si conduce numeroase seminarii practice privind negocierea si conducerea, pentru companii precum Wells Fargo, Schlumberger, American Electric Power, Nationwide, Limited Stores, Eli Lilly si Netjets si pentru multe organizatii guvernamentale si nonprofit. Printre multele sale premii obtinute pentru activitatea de profesor este si primul Premiu David Bradford pentru Cel mai Remarcabil Pedagog primit din partea Societatii pentru Comportamente Organizationale.
Alexander Hiam este presedinte si trainer principal la Insights for Training and Development, o firma specializata in training in domeniul abilitatilor de conducere, al solutionarii conflictelor si al strategiei de afaceri. Printre clientii sai se numara FBI, U.S. Coast Guard, 3M, GM, Home Depot, Exxon-Mobil, AT&T, UPS, Kaiser Permanente, Royal Caribbean Cruise Lines si U.S.Navy si Army. A absolvit Colegiul Harvard si a obtinut diploma de MBA de la Universitatea Berkeley, California. Inainte de a-si infiinta propria firma a ocupat functii de conducere in companii de inalta tehnologie si de transport.
Pentru a comanda aceasta carte va asteptam in Magazinul Avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)