ACCES GRATUIT
Ce scriu ziarele astazi?
Firmele isi pot muta sediu social in orice stat UE, salariile bugetarilor ingheata in 2010 si avem locomotive, dar n-avem linii!
Avocatnet.ro va prezinta cele mai importante subiecte dezbatute astazi in presa:
Articolul continuă mai jos
CFR a incasat mai putini bani din bilete, spune
EVZ. Vanzarea biletelor a scazut, in luna august, cu 14% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Guvernul s-a angajat, in scrisoarea de intentie catre FMI, sa inghete salariile bugetarilor in 2010, potrivit
Money.ro. Anul viitor, salariile bugetarilor vor ramane la nivelul celor din 2009, nu se vor mai acorda prime si orele suplimentare nu vor mai fi platite, astfel incat Executivul sa fondul de salarii cu 0,3% din PIB, dupa cum statul romand s-a angajat in scrisoarea de intentie catre FMI.
Eurostat: Romania, pe locul 6 din UE la scaderea PIB, in trimestrul II 2009, scrie
Euractiv. Produsul intern brut al Romaniei a scazut cu 1,1% fata de primul trimestru I si cu 8,7% puncte procentuale fata de aceeasi a anului trecut.
Transferul sediului social in UE, fara impozit daca se pastreaza un sediu permanent in Romania, relateaza
Romania Libera. Transferul sediului social va fi posibil in orice stat membru al UE, fara lichidare, singura conditie fiind pastrarea unui sediu permanent in Romania.
BNR a imprumutat bancile cu 15 miliarde lei, titreaza Gandul. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a injectat miercuri in piata interbancara 15 miliarde lei, imprumuturile fiind scadente peste doua zile, fiind pentru prima data in acest an cand banca centrala face doua operatiuni in aceeasi zi. La prima operatiune au participat 21 banci, care s-au imprumutat cu 11 miliarde lei si care au platit o dobanda de 8%, egala cu rata de politica monetara. In cadrul celei de-a doua operatiuni au participat zece institutii de credit, banca centrala injectand patru miliarde de lei.
Avem locomotive, dar n-avem linii! CFR si-a luat bolid pentru hartoape ,
scrie Jurnalul National. Ministerul Transporturilor va cheltui 6,5 milioane de euro pentru achizitia a trei trenuri de viteza care pot circula cu 200 de km/ora. Primul dintre trenuri a fost cumparat deja, desi starea jalnica a infrastructurii feroviare nu va permite "bolidului" sa circule la capacitatea la care a fost proiectat.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)