ACCES GRATUIT
Participa la Seminarul Vanzarea consultativa prin telefon (telesales)
Seminarul se bazeaza pe aplicabilitatea metodelor si tehnicilor de vanzare in practica de zi cu zi, identificand nevoile clientilor prin modelul ODIR, bazandu-se pe experienta oamenilor de vanzari din domeniul IT, bancar, asigurare si servicii financiare, oferind un curs practic, cu exemple clare care pot fi folosite in situatiile de vanzari. Astfel, ne asiguram ca participantii ating rezultate mai mari doar in cateva saptamani.
Articolul continuă mai jos
Cursul raspunde la intrebari fundamentale cum ar fi:
o Cum sa pozitionez produsele si serviciile companiei ca sa castig mai multi clienti?
o Cum ma pozitionez in contactul cu clientii?
o Cum negociez cu succes obiectiile si situatiile limita in vanzari?
o Cum deschid o conversatie care sa creeze interes?
o Cum ma pregatesc de un apel si cat de necesara este pregatirea?
o Cum inchid cu succes conversatia?
o Cum descopar nevoile clientilor?
o Cum inchid cu succes procesul de vanzare?
Toate aceste intrebari si problemele pe care le ridica ajung pe masa „vanzatorului” si chiar a managerului de vanzari asteptand solutii. Problemele se pot remedia tocmai prin punerea in practica a metodei de vanzari Siegel ODIR in fiecare zi de lucru.
Obiectivele cursului
• Initierea cu succes a unui apel de vanzari
• Un inceput care genereaza interes si nu rezistenta
• Castigarea de clienti noi
• Pozitionarea valorii produselor si/sau a serviciilor oferite, metode si tehnici
• Identificarea nevoilor clientilor, modelul ODIR® in practica
• Gestionarea cu succes a obiectiilor
• Gestionarea cu succes a plangerilor, situatii limita
• Incheierea vanzarii
• Arii de dezvoltare
Metodologia de predare
Cursul pune accent pe folosirea metodelor in situatii reale, cu exercitii practice intensive si jocuri de rol sustinute de inregistrari audio pentru analiza. Fiecare participant este solicitat sa aplice cunostintele proaspat dobandite.
Trainer
Cursul va fi sustinut de Csaba Rácz , trainer in cadrul Siegel Eastern Europe, specializat in vanzari si consultanta, avand o experienta profesionala de 5 ani ca manager de conturi strategice si channel manager, atat in tara cat si in strainatate.
www.siegel-hr.ro
Pretul final al cursului1000 RON (inclusiv TVA).
Zilele de desfasurare29-30 aprilie 2010.
Locatia Hotel Ambient, Brasov
Bd. Iuliu Maniu, nr. 27
www.hotelambient.ro
Numar maxim de participanti
12
Inscrieri:
Prin email: diana.burhala@siegel-hr.ch
La telefon: 0722 535 449
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)