Acest model are la baza experienta oamenilor de vanzari din domeniul IT, bancar, asigurare si servicii financiare, oferind un curs practic, cu exemple clare care pot fi folosite in situatiile de vanzari. Astfel, ne asiguram ca participantii ating rezultate mai mari doar in cateva saptamani.
5 motive pentru care merita sa participi
• metode pentru a convinge si a influenta
• cresterea increderii in sine in discutiile cu clientii
• castigarea si pastrarea increderii clientilor
• intrebari care pot fi puse in practica a doua zi
• tehnici pentru obtinerea de avantaje din obiectiile clientilor
Cursul raspunde la intrebari fundamentale cum ar fi:
• Cum pozitionez produsele si serviciile companiei ca sa castig mai multi clienti?
• Cum ma pozitionez in contactul cu clientii?
• Cum ma pregatesc de un apel si de cata pregatire este nevoie?
• Cum deschid o conversatie care sa creeze interes?
• Cum descopar nevoile clientiilor?
• Cum negociez cu succes obiectiile si situatiile limita in vanzari?
• Cum inchid cu succes procesul de vanzare?
• Cum inchid cu succes conversatia?
Toate aceste intrebari si problemele pe care le ridica ajung pe masa „vanzatorului” si chiar a managerului de vanzari asteptand solutii. Intrebarile isi gasesc raspuns iar problemele se pot remedia tocmai prin punerea in practica a metodei de vanzari Siegel ODIR in fiecare zi de lucru.
Sa retinem: un client multumit aduce 4 clienti noi, un client nemultumit izgoneste 10.
Metodologia de predare
Cursul pune accent pe folosirea metodelor in situatii reale, cu exemple care pot fi folosite direct in contactul cu clientii, cu exercitii practice intensive si jocuri de rol. Fiecare participant este solicitat sa aplice cunostintele proaspat dobandite.
Agenda
• Initierea cu succes a unui apel de vanzari
• Un inceput care genereaza interes si nu rezistenta
• Greseli la telefon si cum sa le evitam
• Pozitionarea valorii produselor si/sau a serviciilor oferite – metode si tehnici
• Identificarea nevoilor clientilor, modelul ODIR® in practica
• Gestionarea cu succes a obiectiilor
• Gestionarea cu succes a plangerilor, situatii limita
• Incheierea vanzarii
• Sfarsitul convorbirii – o noua oportunitate
Durata cursului: 1 Zi, 25 Noiembrie, de la 9.00 la 18.00
Cursul este sustinut de:
Csaba Rácz, trainer in cadrul Siegel Eastern Europe, specializat in vanzari, negociere si consultanta, cu o experienta de 5 ani, in tara si in strainatate - in ultimul an in cadrul Oracle Germania ca account manager pe conturi strategice. Www.siegel-hr.ro
Taxa de participare:
- 890 de lei + TVA/participant
Reducere 70 Ron.
Pentru rezervarea unui loc la seminariile Avocatnet.ro, va invitam sa ne trimiteti un e-mail la mira@legalnet.ro, cu numarul de telefon la care va putem contacta pentru mai multe detalii.
Pentru inscrieri aici.
Comentarii articol (0)