Documentatia pusa la dispozitie contine toate modelele de proceduri necesare proiectarii sistemului integrat, manual calitate-mediu, formulare, scheme informationale, matrici de monitorizare si multe alte documentatii elaborate pentru proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea unui sistem de management integrat calitate-mediu (standarde de referinta SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005) care pot fi adaptate si aplicate in propriul sistemul de management calitate-mediu etc.
Utilizand acest GHID veti reusi sa realizati importante economii de resurse de timp si financiare beneficiind si de consiliere gratuita prin email sau telefon pentru implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii si mediului.
DVD-ul contine peste 380 de fisiere cu documentatii in format MS WORD.
Pentru o mai buna intelegere a documentiilor, acolo unde am considerat necesar, formularele sunt insotite de explicatii si comentarii pentru intelegerea si adaptarea sistemului de management la cerintele specifice beneficiarului. Documentatiile pot fi utilizate de companii in curs de certificare sau de companii care sunt deja certificate pentru mentinerea si imbunatatirea sistemului de management calitate si mediu.
GHIDUL contine elemente practice (modele) si nu elemente teoretice. O parte dintre documentatiile continute se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si elemente care necesita particularizare, aici trebuie sa interveniti cu elemente specifice organizattiei dumneavoastra.
Scurta prezentare a continutul Ghidului (sunt enumerate numai o parte dintre materialele continute):
1. Lista domeniiilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile.
2. Lista principalelor standarde cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii si mediului.
3. Modele de proceduri:
3.1. Modele de proceduri necesare sistemului de management al calitatii:
- elaborarea si controlul documentelor,
- controlul inregistrarilor,
- audit intern,
- actiuni corective si preventive,
- tratarea produselor si a lucrarilor neconforme,
- analiza efectuata de management,
- recrutarea, instruirea, constientizarea si motivarea resursei umane,
- analizarea cerintelor clientilor, tratarea reclamatiilor, evaluarea satisfactiei clientilor,
- evaluarea furnizorilor si aprovizionarea produselor si serviciilor,
- comunicare interna si externa,
- planificarea proceselor,
- monitorizarea si masurarea proceselor,
- monitorizarea si masurarea produselor si serviciilor/lucrarilor,
- analiza datelor,
- monitorizarea echipamentelor,
- monitorizarea EMM,
- identificare si trasabilitate,
- managementul proiectelor
etc.
Alte modele de proceduri pentru descrierea proceselor sistemului calitatii:
- Tratarea proprietatii clientilor.
- Backup informatie electronica.
- Protectia/ prelucrarea datelor cu caracter personal.
- Tratarea mediului de lucru
- Acceptanta
- Service
- Proiectare
- Asigurarea integritatii produselor
3.2. Modele de proceduri necesare sistemului de management al mediului:
- prevederi legale si alte cerinte,
- obiective, tinte si programe de mediu,
- evaluarea conformarii cu reglementarile,
- pregatirea pentru situatii de urgenta si capacitatea de raspuns,
- monitorizarea aspectelor de mediu,
- control operational,
- gestionare deseuri.
4. Diverse modele de formulare aplicabile in procese ale sistemului de management al calitatii si mediului, cateva exemple (unele din acest formulare contin exemple completate):
- Model de regulament de organizare si functionare (ROF),
- Model - Fisa de urmarire a lucrarii,
- Model - Program de management de mediu- diminuare consum resurse,
- Model - Program de management de mediu- diminuare consum energie electrica,
- Model - Fisa obiectivului (utila pentru calcul aspectelor de mediu si gestionarea desurilor),
- Model - Fisa de calcul a aspectelor de mediu,
- Model - Politica in domeniul calitatii si mediului,
- Model - Registrul aspectelor de mediu,
- Model - Registrul cerintelor legale si alte cerinte,
- Model - Lista obiectivelor generale si obiectivelor specifice de mediu,
- Model - Plan pentru situatii de urgenta (ex. incediu, scurt-circuit electric, cutremur).
- Model - Fisa de lansare si urmarire proiectare (FLUP),
- Model - Aviz de modificare,
- Model - Lista de control cerinte client,
- Model - Fisa preliminara angajat.
- Model - Fisa de lichidare.
- Model - Fisa de lichidare.
- Model - Reguli alegere parole sisteme informatice
- Model - Grafic de lucru.
- Model - Program intretinere preventiva echipamente.
- Model - Fisa CTC.
- Model - Comanda de iesire din gestiune.
- Model - Nota de rebut.
- Model - Proces verbal de receptie.
- Model - Grafic de lucru.
- Model - Fisa tehnica a sistemului.
- Model - Declaratie de conformitate.
- Model - Registrul declaratiilor de conformitate.
- Model - Lista de difuzare a documentelor SMC.
- Model - Fisa de modificare a produsului.
- Model - Fisa instruirii.
- Model - Raport sedinta.
- Model - Bon de predare, transfer, restituire.
- Model - Fisa de analiza a cererii de de oferta.
- Model - Evidenta mentenanta preventiva.
- Model - Fisa de urmarire lucrare.
- Model - Registru intrari-iesiri.
- Model - Registru decizii interne.
- Model - Raport service.
- Model - Fisa service.
- Model - Program de productie.
- Model - Raport de neconformitate si actiuni corective.
- Model - Raport de neconfomitate.
- Model - Program de actiuni corective.
- Model - Program de actiuni preventive
- Model - Program de imbunatatire.
- Model - Raport de incercari.
- Model - Amendament la raport de incercari.
- Model - Raport de lucru.
- Model - Raport de observatii.
- Model - Raport de audit.
- Model - Raport de service.
- Model - Raport de testare.
- Model – Raport de activitate
- Model - Plan calitate v1
- Model - Plan control calitate si verificari
- Model - Plan calitate v2.
- Model - Plan de test.
- Model - Planificare revizii.
- Model - Plan control.
- Model - Plan dezvoltare produs.
- Model - Lista operatii de intretinere planificate.
- Model - Plan de audit.
- Model - Chestionar de audit.
- Model - lista control obtinere avize si/sau autorizatii,
- Model - chestionar de evaluare a aptitudinii calitate a furnizorului,
- Model - matrice de evaluare a colaboratorilor / furnizorilor,
- Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele),
- Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor,
- Model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului,
- Modele de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartii clientilor,
- Model cod etic,
- Modele de definire a misiunii, a obiectivelor functionale,
- Modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii,
- Model - controlul executiei lucrari
- Matrice aplicabilitate cerinte legale
- Model formular evaluarea conformarii cu cerintele legale
- Model - Convocator/ proces verbal analiza de management
- Model - Chestionar evaluare satisfactie colaborator/ partener/ funizor
- Model - Comanda de aproviozinare
- Model - Necesar de aprovizonare
- Model - Fisa inventar sistem calcul
- Model - Fisa evidenta intretinere utilaj/echipament
- Model - Planificarea reviziilor
- Model - Registrul echipamentelor
- Model - Avizare neconformitate la livrare
- Model - Raport neconformitate produse
- Model - Registrul neconformitatilor produselor
- Model - Chestionar evaluare aptitudine calitate funizor
- Model - Registrul contracte
- Model - Registrul de monitorizare facturi emise / de plata
- Model - Grafic de lucru,
- Model - Raport zilnic de activitate
- Model - Program intretinere preventiva echipamente,
- Model - Proces verbal de validare,
- Model - Program de productie,
- Model - Plan pentru controlul calitatii si verficari pe parcurul executiei lucrarilor
- Model - Chestionar evaluare anagajat la finalizare contractului de munca
- Model - Formular - Plan prevenire efecte recesiune
- Model - Fomular – Planificare recrutare
- Model – Analiza SWOT
- Model - Program imbunatatire activitate resurse umane – formular complet cu diverse actiuni.
- Model - Programare proiect – formular completat.
- Model - Plan de test
- Model - Planning saptamanal
- Model - Planning lunar
- Model - Plan lunar de activitati
- Model - Plan realizare proiect
- Model - Plan alarmare si evacuare
- Model - Plan prevenire poluare
- Model - Plan de prevenire in situatii de urgenta
- Model - Plan de prevenire si protectie (masuri organizatorice, igienico-sanitare etc)
5. Modele de documente specifice sistemului de management al mediului:
- Model - Program de management de mediu- diminuare consum resurse,
- Model - Program de management de mediu- diminuare consum energie electrica,
- Model - Fisa obiectivului (utila pentru calcul aspectelor de mediu si gestionarea desurilor),
- Model - Fisa de calcul a aspectelor de mediu,
- Model - Registrul aspectelor de mediu,
- Model - Registrul cerintelor legale si alte cerinte,
- Model - Lista obiectivelor generale si obiectivelor specifice de mediu,
- Model - Plan pentru situatii de urgenta (ex. incediu, scurt-circuit electric, cutremur).
- Model formular – Situatii de urgenta – Program de testari si simulari
- Model formular – Situatii de urgenta – Lista echipamente si materiale
- Model formular – Situatii de urgenta – Lista cu membrii echipelor de interventie
- Model formular – Situatii de urgenta – Plan pentru situatii de urgenta - cutremur
- Model formular – Situatii de urgenta – Plan pentru situatii de urgenta – scurt circuit
- Model formular – Situatii de urgenta – Plan pentru situatii de urgenta – scurgeri de gaz
- Model - Fisa postului – Responsabil cu sistemul de management al mediului (principalele responsabilitati)
- Model - Program de instruire
- Modele - Fisa de instruire SMM
- Model formular - Lista aspectelor de mediu.
- Model formular - Program de management de mediu.
- Model - Cod etic
- Model - Decizie de numire a responsabilului cu sistemul de management de mediu.
- Model - Instructiune evacuare in caz de incediu
- Model formular - Plan de alarmare si evacuare
- Model - Plan de prevenire a poluarii.
- Modele - Comunicate/ atentionari pe linie de management al mediului
- Model formular - Evaluarea conformarii cu cerintele legale
- Model formuar – Lista deseuri rezultate in organizatie
- Reguli utile gestionarii corespunzatoare a desurilor
- Model formular - Raport de accident de mediu
- Model - Program de educatie antiseismica
- Model formular – Plan de prevenire a poluarii si interventie in situatii de urgenta
- Model – Matrice de analiza si raportarea aplicabilitaii cerintelor legale
- Model formular - LISTA ASPECTELOR DE MEDIU SI EVALUAREA IMPACTURILOR ASOCIATE ACESTORA
- Model formular - CENTRALIZAREA ASPECTELOR SI A IMPACTURILOR SEMNIFICATIVE DE MEDIU
- Model formular - FISA DE CONTROL OPERATIONAL LA NIVEL DE SUBDIVIUNE ORGANIZATORICA
- Model formular - SITUATIA DESEURILOR GENERATE
- Model formular - LISTA DE IDENTIFICARE A DESEURILOR
- Model formular - EVIDENTA LUBRIFIANTI UZATI
- Model formular - GRAFIC DE GESTIONARE A DESEURILOR REZULATE IN ORGANIZATIE
- Model formular - PROGRAM DE MONITORIZARE SI MASURARE PENTRU SMM
- Model formular - REGISTRUL SITUATIILOR DE URGENTA ªI A ACCIDENTELOR POTENÞIALE PRIVIND MEDIU
- Model formular - Program de management de mediu (varianta 3)
- Model formular - Program de management mediu (varianta 4)
- Model formular - Model formular calcul aspecte de mediu
- Model formular - Model fisa post Responsabil cu sistemul de management de mediu
- Model formular - Anexa tehnica la contractele de aprovizionare / cerinte SMM
- Model formular - MODEL – DECIZIE PRIVIN TIPURILE DE ASPECTE DE MEDIU CARE TREBUIE COMUNICATE IN EXTERIORUL ORGANIZATIEI
- Model formular - Decizie de incadrare in functei a Responabilului SMM
- Model formular - Comunicat catre funizori privind respectarea cerintelor SMM
- Model formular - Obiective si tinte de mediu
6. Modele de scheme informationale pentru procesele SMC (13 modele).
- Schema informationala audit intern.
- Schema informationala controlul inregistrarilor.
- Schema informationala lansare servicii noi.
- Schema informationala proces vanzare.
- Schema informationala proiectare.
- Schema informationala tratare reclamatii.
- Schema informationala media planning.
- Schema informationala marketing.
- Schema informationala analiza cerinte client.
- Schema informationala de modificare a proiectului.
- Schema informationala evaluare furnizori.
- Schema informationala aprovizionare.
- Schema informationala service.
7. Model manual integrat calitate-mediu.
8. Modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii.
9. Abordari privind imbunatatirea managementului calitatii – informatizarea.
10. Chestionare de evaluare a furnizorilor (3 modele), model de formulare pentru matrice de evaluare si
reevaluare a furnizorilor, model de lista furnizori.
11. Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele).
12. Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor (15 modele de chestionare), analiza necesitatii
masurarii satisfactiei clientilor.
13. Modele de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului (2).
14. Studiu de caz privind monitorizarea costurilor calitatii (costurile de prevenire si evaluare, costuri de defectare).
15. Cauze de esec privind proiectarea si implementarea unui sistem de management integrat.
16. Programul Deming pentru imbunatatirea calitatii.
17. Abordarea managementului riscurilor in cadrul unui proiect. Plan de management al riscurilor.
18. Exemple de responsabilitati specifice posturilor dintr-o organizatie (pentru aproximativ 40 tipuri de posturi).
19. Cerinte ISO 9001:2008 comentate - Comunicarea in cadrul unui sistem de management al calitatii.
20. Comentarii privind influenta unui sistem de management al calitatii asupra productivitatii.
21. Cerinte SR EN ISO 9001:2008 comentate- modul de elaborare a reglementarilor interne intr-un sistem de management al calitatii
22. Cerinte SR EN ISO 9001:2008 comentate - Asigurarea resurselor umane (recrutarea si selectia prsonalului)
23. Comentarii privind modificarile introduse de standardul ISO 9001:2008.
Prin inscrierea pe site-ul WWW.GHIDMANAGEMENT.RO aveti acces la resurse gratuite din domeniul sistemelor de management (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, ISO 27001, SA 8000 etc).
Sectiunea „Resuse” din cadrul site-ului este actualizata si dezvoltata permanent cu sprijinul partenerilor nostri.
Plata produsului se poate realiza cu ordin de plata sau ramburs.
Pretul produsului: DVD GHID ISO 9001- ISO 14001: 568 lei +TVA.
Discount de 8 % pentru utilizatorii inregistrati pe www.ghidmanagement.ro si pe www.avocatnet.ro.
Livrare cu FAN COURIER. Taxa de livare inclusa in pret.
Daca sunt necesare precizari suplimentare privind utilizarea documentatiei va rog sa ne contactati:
Telefoane:
021 224 59 55 (Romtelecom)
0311 02 24 08 (UPC)
0727 867 246 (Vodafone)
sau pe emil: info@intermanagement.eu
www.intermanagement.eu
www.ghidmanagement.ro
Comentarii articol (0)