GHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 9001:2008 reprezinta un studiu de caz privind proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii. Documentatia pusa la dispozitie contine modele de proceduri, manual calitate si multe alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sisteme de management al calitatii din organizatii cu diverse domenii de activitate.Comentariile care insotesc documentele va vor permite adaptarea sistemului de management la propriile cerinte. Ghidul ISO este realizat in trei versiuni pentru firme cu profil: de servcii, productie si constructii.
Utilizand acest GHID veti reusi sa realizati importante economii de resurse de timp si financiare beneficiind si de consiliere gratuita prin email sau telefon pentru implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
Pentru a fi usor accesibile utilizatorilor documentatiile sunt prezentate in format MS WORD. Pe DVD veti gasi peste 330 de fisiere cu diverse documentatii. Pentru o mai buna intelegere a documentiilor, acolo unde am considerat necesar, formularele sunt insotite de tabele cu explicatii si comentarii pentru intelegerea si adaptarea sistemului de management la cerintele specifice beneficiarului. Documentatiile pot fi utilizate de organizatii in curs de certificare sau de cele deja certificate pentru mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
GHIDUL contine elemente practice (modele) si nu elemente teoretice. O mare parte dintre procedurile, documentatiile funizate se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si elemente care necesita particularizare, aici trebuie sa interveniti cu elemente specifice organizattiei dumneavoastra puteti aplena la noi pentru consiliere.
Principalele documentatii incluse in Ghid:
1. Modele de documentatii necesare demararii procesului de proiectare a sistemului calitatii.
- Descrierea procesului de proiectare si implementare a sistemului calitatii.
- Lista principalelor date de intrare necesare proiectarii unui sistem de management la calitatii.
- Model de analiza diagnostic a SMC in conformitate cu cerintele ISO 9001.
- Structura documentatiei sistemului calitatii.
- Cauze de esec privind proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii.
2. Lista domeniiilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile.
3. Lista standardelor cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii.
4. Model de regulament intern
5. Model de regulament organizare si functionare
6. Modele de proceduri:
- Elaborarea si controlul documentelor.
- Audit intern.
- Actiuni corective si preventive.
- Controlul inregistrarilor.
- Tratarea produselor/ serviciilor si lucrarilor neconforme.
- Analiza efectuata de management.
- Recrutarea, instruirea, constientizarea si motivarea resursei umane.
- Analizarea cerintelor clientilor.
- Tratarea reclamatiilor.
- Evaluarea satisfactiei clientilor.
- Evaluarea furnizorilor si aprovizionarea produselor si serviciilor.
- Comunicare interna si externa.
- Planificarea proceselor.
- Monitorizarea si masurarea proceselor.
- Monitorizarea si masurarea produselor si serviciilor.
- Analiza datelor.
- Identificare si trasabilitate
- Procese referitoare la relatia cu clientii
- Monitorizarea obiectivelor
- Monitorizarea ºi mãsurarea produsului
7. Alte modele de proceduri pentru descrierea proceselor sistemului de management:
- Recrutarea personalului
- Tratarea mediului de lucru
- Acceptanta
- Service
- Proiectare
- Asigurarea integritatii produselor
- Tratarea proprietatii clientilor.
- Back-ul date in format electronic
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
- gestionarea deseurilor
- Planificarea proiectarii si dezvoltarii
- Proiectare si implementare
- Elaborarea fiselor post
8. Diverse modele de formulare aplicabile in diverse procese ale sistemului de management al calitatii:
- Model de regulament de ordine si functionare.
- Model – Fisa preliminara angajat.
- Model – Grafic de lucru.
- Model – Program intretinere preventiva echipamente.
- Model – Comanda de iesire din gestiune.
- Model – Proces verbal de receptie.
- Model – Grafic de lucru.
- Model – Fisa tehnica a sistemului de calcul.
- Model – Declaratie de conformitate.
- Model – Lista de difuzare a documentelor SMC.
- Model – Fisa de modificare a produsului.
- Model – Fisa instruirii.
- Model – Raport sedinta.
- Model – Bon de predare, transfer, restituire.
- Model – Fisa de analiza a cererii de de oferta.
- Model – Evidenta mentenanta preventiva.
- Model – Fisa de urmarire lucrare.
- Model – Registru intrari-iesiri.
- Model – Registru decizii interne.
- Model – Raport service.
- Model – Fisa service.
- Model – Program de productie.
- Model – Raport de neconformitate si actiuni corective.
- Model – Raport de neconfomitate.
- Model – Program de actiuni corective.
- Model – Program de actiuni preventive
- Model – Program de imbunatatire.
- Model – Raport de incercari.
- Model – Amendament la raport de incercari.
- Model – Raport de lucru.
- Model – Raport de observatii.
- Model – Raport de audit.
- Model – Raport de service.
- Model – Raport de testare.
- Model – Plan calitate v1.
- Model – Plan calitate v2.
- Model – Plan de test.
- Model – Planificare revizii.
- Model – Plan control.
- Model – Plan dezvoltare produs.
- Model – Lista operatii de intretinere planificate.
- Model – Plan de audit (completat).
- Model – Chestionar de audit (completat).
- Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele).
- Modele de chestionare de evaluare a satisfactiei clientilor (15 modele de chestionare).
- Modele de chestionare de evaluare a satisfactiei personalului.
- Modele de chestionare de evaluare a satisfactiei colaboratorilor.
- Modele de programe de actiuni corective si preventive (completate cu exemple de actiuni)
- Modele de chestionare de evaluare a furnizorilor (3 modele),
- Model - matrice de evaluare si reevaluare a furnizorilor.
- Model de matrice aproceselor SMC, contine: denumire proces, referential ISO, responsabilitati, indicatori de proces (exemple), obiective (exemple)
- Model harta procese SMC, contine identifcarea si repartizare proceselor SMC – pe procese de: creare de valoare (procese de baza), procese de management, procese de sustinere (procese suport).
- Model de program de instruire (completat cu exemple de stagii aplicabile SMC)
- Model de program de imbunatatire completat cu exemple de actiuni
- Model de regulament intern
- Model – Decont chestuieli
- Model – Registru de intrari-iesiri
- Model – Regitstru ofertelor
- Model – fisa descriere servicii
- Model – fisa de instruire
- Model eticheta produs
- Model – matrice obiective functionale- completate cu exemple
- Model politica in domeniul calitatii
- Modele de raporte de neconformitate (completate pentru 8 tipuri de neconformitati)
- Model de plan de control si verficare pe parcursul realizarii lucrarii
- Model de program de mentenanta a echipamentelor
- Model - Anexa - Cerintele privind sanatatea si securitatea muncii pentru fisa postului ...
- Model de decizie incadrare in functie
- Model de matrice furnizori
- Model - Matricea proceselor organizatiei
- Model – Matrice de evaluare colaboratori
- Model - Program anual al activitatilor de mentenanta a echipamentelor
- Model -Proces verbal predare-primire
- Model - Proces verbal predare-primire v2
- Model - Punerea pe piata a produselor electronice
- Model - Registrul sesizarilor si reclamatiilor clientilor
- Model - Matrice obiective
- Model - Diagrama proceselor
- Model - Reclamtie
- Model - Fisa evaluare profesionala
- Model - Fisa de analiza a cerintelor clientului
- Model - Plan control calitate si verificari pe parcursul executiei lucrarilor
9. Modele de scheme informationale:
- Schema informationala audit intern.
- Schema informationala controlul inregistrarilor.
- Schema informationala lansare servicii noi.
- Schema informationala proces vanzare.
- Schema informationala proiectare.
- Schema informationala media planning.
- Schema informationala marketing.
- Schema informationala analiza cerinte client.
- Schema informationala de modificare a proiectului.
- Schema informationala evaluare furnizori.
- Schema informationala aprovizionare.
- Schema informationala service.
- Schema analiza cerere de oferta
- Schema informationala - lansare proiect in executie
- Schema fluxului informaþional pentru tratarea sesizarilor si reclamatiilor clientiilor
- Schema sistemului informaþional pentru activitatea de dezvoltare
- Schema sistemului informaþional in cazul modificarii proiectului
- Schema - Participarea la licitatii.
10. Model de manual al sistemului de managemnt al calitatii (manual calitate) (continutul complet al unui manual
realizat in conformitate cu cerintele ISO 9001:2008 si anexele aferente (organigrama, diagrama proceselor, matricea proceselor, lista documentelor externe, matrice de monitorizare a proceselor, abordarea procesuala in cadrul sistemului calitatii)).
11. Modele de fise post pentru diferite posturi (aproximativ 35 de modele si chestionare de evaluare a
cerintelor postului).
12. Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor, analiza necesitatii masurarii satisfactiei clientilor.
13. Model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului.
14. Model de chestionar de instruire, program de instruire, chestionar evaluare curs.
18. Model de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartei clientilor, a codului etic, a misiunii, a obiectivelor functionale etc.
19. Modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii.
20. Studiu de caz privind monitorizarea costurilor calitatii (costurile de prevenire si evaluare, costuri de defectare).
21. Programa curs, note curs ISO 9001:2008, chestionar de evaluare.
Daca sunt necesare precizari suplimentare privind utilizarea documentatiei de pe DVD sau doriti informatii despre alte ghidurile Intermanagement va rog sa ne contactati.
Plata produsului se poate realiza cu ordin de plata sau ramburs.
Pretul produsului: DVD GHID ISO 9001-2008 : 495 lei + tva.
Livrare cu FAN COURIER.
Daca sunt necesare precizari suplimentare privind ghidul va rugam sa ne contactati:
Telefoane:
021 224 59 55 (Romtelecom)
0311 02 24 08 (UPC)
0727 867 246 (Vodafone)
emil: info@intermanagement.eu
www.intermanagement.eu
www.ghidcertificareiso.ro
Comentarii articol (0)