Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj a sanctionat cu 30.000 de lei un furnizor de servicii de televiziune prin cablu, telefonie si internet pentru practici comerciale incorecte, activitatea desfasurata de operatorul economic fiind caracterizata de rea-credinta, afectand drepturile si interesele consumatorilor. informeaza un comunicat de presa al CJPC Cluj.
Potrivit presedintelui CJPC Cluj, peste 30 de reclamatii au vizat activitatea acestui operator.
Astfel, in urma incheierii contractelor de servicii de internet si servicii de telefonie, operatorul economic nu a inteles sa respecte contractul si nu a furnizat echipamentele contractate motivand ca firma nu are capacitatea necesara pentru furnizarea tuturor aparatelor de telefonie. Desi, consumatorul a depus cerere de reziliere a contractului, raspunsul operatorului a fost negativ
Un alt consumator avea a sesizat CJPC Cluj cu privire la faptul ca, un contract incheiat cu furnizorul, in anul 2007, a fost actualizat fara consimtamantul scris al petentului, iar, in anul 2010, a intrat in posesia unui modem de internet care functiona la o alta viteza decat cea specificata in document, fiind imposibila conectarea la internet. De asemenea, desi a fost solicitata rezilierea contractului, consumatorul nu a primit niciun raspuns din partea operatorului.
O alta reclamatie se refera la livrarea unui aparat decodor TV cu o alta serie decta cea inscrisa in contractul incheiat intre operator si consumator, fiind imposibila folosirea acestuia.
“In urma sesizarii facute firmei, aceasta a motivat ca nu este raspunderea lor si ca petentul va trebui sa se deplaseze cu echipamentul incorect montat de furnizor pentru aducerea lui la paramentrii. Persoana in cauza, avand peste 70 ani si nestiind sa instaleze sau sa demonteze echipamentele ar putea fi acuzata ulterior de distrugere”, se arata in comunicatul de presa al CJPC Cluj.
Alte persoane au semnalat faptul ca, l-a incheierea contractului de servicii, li s-a promis ca la instalare vor primi telefon mobil si fix. Insa, dupa doua luni si numeroase sesizari, li s-a comunicat faptul ca serviciul voce este instalat, iar pentru obtinerea aparatului de telefonie, petentii trebuie sa semneze un act aditional.
Alti reclamanti au sesizat faptul ca serviciile oferite de furnizor au fost suspendate cu toate ca petentii au facut dovada platii facturilor prin banca
Nu in ultimul rand, mai multi consumatori au incheiat contracte pentru furnizare servicii, fiindu-le promisa instalarea in termen de 10-15 zile a serviciilor. Insa, nici dupa trecerea a 90 de zile acestea nu au fost instalate.
Comentarii articol (7)