“Este un rezultat foarte bun care arata, pe de o parte, interesul mediului de comert online din Romania pentru o maturizare si profesionalizare a acestui tip de activitate, si, pe de alta parte, faptul ca structura propusa prin ARMO este apreciata de majoritatea operatorilor ca fiind cea mai potrivita si reprezentativa structura asociativa pentru intreaga industrie de comert online romanesc,” a declarat Marius Ghenea, presedintele ARMO.
In continuare, Consiliul Director al asociatiei va audita in etape magazinele online solicitante, pentru a stabili daca acestea opereaza in conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania pentru anul 2010.
“Acest audit va evidentia si neconformitatile care pot fi remediate de magazinele online solicitante, situatie in care ele pot fi acceptate ca membri ARMO cu drepturi depline, dar cu obligatia de a intra in conformitate in termen de maxim 3 luni de la aderare. Din acest motiv, estimam ca aderarea urmatorilor membri (pe langa cele 21 de magazine online fondatoare), va avea loc in maxim 3 luni,” a adaugat Radu Apostolescu, vicepresedinte ARMO, director de marketing eMAG.ro.
In plus, ARMO isi propune sa imbunatateasca continuu Codul de Bune Practici, astfel incat si alte prevederi sa fie incluse treptat: de exemplu, o declaratie de principii cu privire la mesajele nesolicitate (spam), o declaratie cu privire la protectia datelor personale ale vizitatorilor si clientilor, ca si cu privire la refuzul comercializarii de catre membrii ARMO a oricaror produse contrafacute.
Asociatia Romana a Magazinelor Online are ca obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului online in Romania, ca metoda cea mai moderna si mai eficienta de comert retail, sigura si ce ofera avantaje si beneficii clare consumatorilor, prin comparatie cu metodele de comert traditionale. Prin Codul de Bune Practici pentru Magazinele Online din Romania ARMO si programul de atestare a magazinelor online conform cu acesta, ARMO militeaza pentru profesionalizarea si stabilirea unei conduite etice in industria de comert online.
Comentarii articol (0)