Guvernul va propune FMI privatizarea CEC dupa modelul BCR, anunta Gandul.
Guvernul va incerca sa majoreze capitalul CEC Bank prin atragerea unor investitori institutionali, dupa modelul utilizat in urma cu sase ani la privatizarea BCR.
"Este prea devreme pentru privatizarea CEC Bank, dar Guvernul va insista in discutiile cu FMI pe majorarea capitalului bancii, probabil prin atragerea unor investitori institutionali, dupa modelul de succes de la BCR", au declarat surse oficiale. Potrivit acelorasi surse, cele mai importante si dificile negocieri pentru incheierea urmatorului acord cu FMI vor fi privatizarea, reorganizarea sau lichidarea companiilor de stat, unde institutia internationala va insista pe includerea unui numar cat mai mare de societati importante.
Scumpirile au adus cod rosu de foamete, informeaza Adevarul.
Japonezii cred ca Romania e prima intre tarile europene care risca o criza alimentara, din cauza cresterii preturilor. Autoritatile de la Bucuresti sunt indiferente. Inainte de Revolutie, romanii aveau bani, dar nu gaseau mancare. Acum, hrana e peste tot, dar banii sunt tot mai putini. Asa am ajuns in topul mondial al tarilor cu risc de foamete.
Stirea ca Romania este pe locul 12 mondial si prima in Europa dupa riscul de infometare a populatiei a facut inconjurul lumii.
Financiarul scrie ca Petrolistii acuza guvernul ca se incurca in calculele privind pretul carburantilor.
Benzinarii au reactionat pentru prima oara de la declansarea scandalului pe marginea cresterii pretului la pompa Desi sustin ca nu comenteaza atacurile autoritatilor, ei vin cu propriile socoteli prin care vor sa demonstreze ca scumpirile nu sunt din vina lor
Aparitia in mass-media in urma cu doua zile a unui document al Fiscului in care companiile petroliere erau acuzate ca au marit nejustificat preturile la pompa in 2010 si ca isi muta profiturile in strainatate a starnit in premiera reactii din partea acestora.
„Ministrii 1%“: acesta este bilantul ministrilor transporturilor la atragerea de fonduri UE, relateaza Ziarul Financiar.
Bilantul fondurilor europene atrase pana in decembrie 2010 arata dezastrul de la Transporturi: doar 47 mil. euro plati de la UE dintr-un disponibil de 4,5 mld. euro. Exista pericolul sa pierdem banii alocati acestui sector in favoarea altor state.
Din cele 4,57 de miliarde de euro pe care Uniunea Europeana le-a alocat Romaniei intre 2007 si 2013 pentru infrastructura, Ministerul Transporturilor nu a atras pana in decembrie 2010 decat 47 de milioane de euro - adica 1% din suma.
Acesta este cel mai slab procent de atragere a fondurilor europene dintre toate capitolele, cu toate ca aici era cea mai mare nevoie de investitii.
Recomandare: pastrati creditul in franci elvetieni, titreaza Capital.
Cei care s-au imprumutat in moneda Tarii Cantoanelor nu ar trebui sa se grabeasca sa-si converteasca creditele in euro deoarece puterea francului elvetian ar putea slabi.
Creditele in monede exotice au fost extrem de tentante pentru romani in urma cu trei-patru ani deoarece dobanzile practicate de banci la acestea erau extrem de mici.
Comentarii articol (3)