Spotul TV pentru noua Skoda Octavia Tour se intituleaza `Giants` si face parte dintr-o ampla campanie de comunicare semnata de agentia de publicitate Frank Group, ce va fi declinata atat pe TV si radio, cat si in print si online. Frank a castigat pitch-ul pentru filiala producatorului Skoda Auto din Romania si va gestiona imaginea publicitara a acesteia timp de un an.
Frank Group este un grup de agentii de publicitate independente, cu experienta in zonele publicitate, branding, strategie, online, productie, retail marketing si relatii publice. Frank detine birouri si in Sofia, Chisinau si Atena, unde este recunoscuta ca una dintre cele mai creative agentii independente. Grupul este prezent si in Shanghai si Barcelona si are o agentie afiliata la New York, pentru proiecte online.
Octavia Tour este prima generatie a familiei Skoda Octavia, fiind lansata in urma cu aproximativ 14 ani, in cadrul Salonului Auto International de la Paris. Modelul a fost rebotezat Tour in momentul in care a aparut pe piata cea de-a doua generatie Octavia, el fiind pastrat in oferta producatorului deoarece vanzarile decurgeau inca foarte bine.

Romania s-a numarat printre pietele principale de desfacere ale acestui model, o perioada fiind cea mai mare piata de export. In toata aceasta perioada, au fost fabricate 1.4 milioane de unitati Octavia, iar in Romania s-au comercializat peste 40.000 de autoturisme, Octavia Tour devenind una dintre cele mai indragite masini pe piata autohtona.
Vizionati video de promovare!
Comentarii articol (1)