Multe companii ofera training-uri pentru angajati pornind de la ideea ca acestea pot rezolva orice problema cu care se confrunta organizatiile. Din pacate, nu este asa. "Programele de cursuri pot imbogati nivelul de cunostinte teoretice, pot crea un cadru pentru exersarea unor abilitati si, mai ales, pot genera revelatii profesionale si de atitudine, dar nu pot face minuni", spune Mihaela Perianu, Managing Partner la Aims Romania. Companiile care vad training-ul ca pe un punct de pornire in dezvoltarea echipei lor si inteleg ca un program de training nu poate rezolva totul au mai mult de castigat.
Aims porneste colaborarea cu companiile cu care lucreaza de la identificarea motivelor pentru care acestea doresc sa ofere angajatilor lor programe de training si a asteptarilor pe care le au de la angajati la finalul cursului.
"Daca <
Din practica sa de pana acum, Mihaela Perianu spune ca, in general, o companie ofera cursuri angajatilor sai pentru a-i ajuta sa dobandeasca si/sau sa-si consolideze cunostintele si abilitatile, sa-si imbunatateasca atitudinea, sa creasca coeziunea echipei.
Aims ofera o serie intreaga de cursuri pentru motivarea angajatilor si le recomanda cu caldura pe cele pentru manageri, al caror rol in dezvoltarea echipei este esential. "E o vorba in engleza, relevanta pentru rolul managerului: a leader makes it or breaks it! Liderul creioneaza cultura organizatiei si politica de retentie si el decide ce parghii motivationale se aplica in companie si daca se aplica".
De aceea, Mihaela Perianu spune ca, daca o companie doreste sa-si imbunatateasca activitatea, trebuie sa aiba grija ca managerii sa invete, in primul rand, sa-si motiveze angajatii.
Mihaela Perianu
Managing Partner
AIMS Human Capital Romania
Comentarii articol (0)