Cum se sterge un contract de munca introdus gresit in aplicatia Revisal, ce contine de fapt fisierul .rvs si cum s-ar putea transmite registrul de evidenta a salariatilor cu ajutorul semnaturii electronice sunt doar cateva dintre subiectele fierbinti care s-au dezbatut in cadrul workshop-ului despre Revisal.

INTREBARI SI RASPUNSURI
Cum se poate sterge un contract de munca introdus gresit?
Sistemul nu are functia de stergere pentru a se evita abuzurile sau fraudele. In plus, stergerea nu e operatiune accepatata sau recunoscuta de Codul Muncii. Operatiunea de stergere se poate face numai printr-o adresa catre Inspectia muncii in care sa se prezinte situatia (ce contract trebuie sters, din ce motiv).
Atunci cand accesam un salariat, de ce nu putem vedea mai multe amanunte despre acel angajat?
Continutul poate fi extins in viitor, insa informatiile disponibile acum reprezinta un nivel optim. Daca va fi nevoie, s-ar putea extinde. Informatiile disponibile in acest moment sunt cele agreate cu reprezentantii inspectiei muncii si sunt suficiente pentru verificari.
Ce diferenta exista intre data operarii modificarii si data consemnarii?
Data operarii este atunci cand completati efectiv registrul, iar data consemnarii reprezinta data de la care intra in vigoare modificarile operate, momentul din care ele produc efecte juridice.
Se va putea depune Revisalul cu ajutorul semnaturii electronica?
Da, dar numai pe e-mail, insa tot va fi necesar sa obtineti user si parola de la ITM pentru ca numai prin e-mail nu se poate face validarea datelor.
In Revisalul vechi, intreprinderea individuala se incarca ca pfa, insa Revisalul nou nu permite acest lucru pentru ca sistemul da eroare. Ce e de facut?
Trebuie sa mergeti la ghiseul ITM unde se va face rearanja starea firmei (aceeasi solutie se poate aplica si pentru alte forme de organizare a afacerii).
Cum soliciti suport din partea ITM sau TeamNet?
Cea mai eficienta cale de a solicita ajutor este printr-un e-mail trimis catre suportregistru@inspectiamuncii.ro, in care sa oferiti informatii cat mai exacte si amanuntite astfel incat specialistii IT sa poata identifica si rezolva problema. Exista si un numar de telefon ( 031 860 1901), insa fiind vorba de un numar de centrala, legatura cu un specialist care va poate ajuta se stabileste mai greu.
Asteptam intrebarile referitoare la REVISAL pe adresa redactie@legalnet.ro pana marti, 18 octombrie, iar ele vor fi transmise spre rezolvare catre ITM si specialistii TeamNet, urmand ca raspunsurile sa fie publicate in cel mai scurt timp pe site-ul AvocatNet.ro.
Comentarii articol (4)