Garanti Romania a inregistrat un profit net consolidat de 8,3 milioane de euro in anul 2011, rezultat datorat dezvoltarii continue a produselor si serviciilor oferite clientilor, potrivit rezultatelor financiare anuntate de institutia bancara. Obiectivul bancii pentru anul 2012 este de a creste cu 50% profitul net din 2011.
Newsletter avocatnet.ro: 10 lucruri de știut astăzi! Primești gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, sinteza zilei avocatnet.ro cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
Grupul Garanti este detinut de catre Turkyie Garanti Bankasi (TGB) si reuneste Garanti Leasing, Garanti Credite de Consum si Garanti Credite Ipotecare, care isi desfasoara activitatea in Romania sub coordonarea Garanti. Garanti Group ofera servicii financiare pe piata locala catre peste 450.000 de clienti.
Potrivit unui comunicat de presa transmis de Garanti Group Romania, toate cele patru companii din cadrul Garanti Group Romania au inregistrat profit la sfarsitul anului 2011.
"Ne bucuram sa anuntam rezultate pozitive pentru 2011, conform promisiunilor si obiectivelor stabilite, asigurand astfel o dezvoltare sanatoasa si constanta pentru intregul grup Garanti", a declarat Murat Atay, CEO Garanti Group Romania.
Pana la sfarsitul anului 2011, Garanti Bank s-a extins la nivel national, ajungand la o retea de 77 de agentii si 194 de ATM-uri, in timp ce numarul de POS-uri a crescut la 7.340.
Ratingul primit de la institutiile financiare in 2011 si obiectivele pentru 2012
In anul 2011, Garanti Bank a primit din partea institutiilor financiare ratingurile "BB+" si "b", dupa cum urmeaza: ratingul „BB+” pentru datorii pe termen lung, cu perspectiva stabila, si un rating de viabilitate „b” din partea agentiei de evaluare financiara Fitch Ratings, se arata in comunicatul de presa.
Ratingul s-a datorat puterii financiare pe care o are actionarul Garanti, precum si calitatii activelor detinute de catre banca, abordarii prudente a riscului, calitatii satisfacatoare a activelor, nivelului confortabil al adecvarii capitalului si situatiei solide a lichiditatilor.
“Cu o abordare prudenta in ceea ce priveste situatia economica in acest an si, in acelasi timp, cu un crez puternic in potentialul de dezvoltare a tarii, ne propunem sa majoram nivelul de profitabilitate a grupului cu 50% in acest an fata de 2011, printr-o crestere sanatoasa a fiecarui segment de business pe care operam. Strategia noastra se va concentra in continuare pe generarea de valoare din portofoliul actual, pe o relatie si mai buna cu clientii nostri, carora sa le oferim si mai multe produse care sa raspunda nevoilor lor specifice, precum si pe cross-selling si castigarea de clienti noi”, a adaugat Murat Atay.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa office@avocatnet.ro.
Evenimente online oferite abonaților avocatnet.ro premium complet
Comentarii articol (4)