- Care este nivelul salarial mediu pentru pozitia pe care o ocupati in piata;
- Care este politica de compensatii si beneficii a companiei in care lucrati;
- Care este frecventa cu care stiti ca sunt acordate maririle salariale;
- Care au fost contextele in care au fost acordate maririle salariale.
- Care au fost obiectivele pe care le-ati avut de atins in ultimele 6 - 12 luni?
- Care au fost situatiile in care nu ati reusit sa le atingeti?
- Ce feedback ati primit pana acum de la manager despre ceea ce faceti?
- Ce sugestii de imbunatatire/ dezvoltare a unor competente ati primit pana acum si cum ati actionat?
- Cum sunteti perceput(a) in echipa in care activati?
- Pentru ce gen de activitati vin alti colegi sa va ceara ajutorul?
- Ce responsabilitati care nu sunt in fisa postului v-ati asumat in ultima vreme?
- Care au fost 3 dintre realizarile deosebite pe care le-ati avut in ultima perioada si care au ajutat compania sa isi atinga obiectivele/ sa reduca costurile/ sa castige in fata competitiei/ sa isi imbunatateasca reputatia etc?
De asemenea, este recomandat sa va documentati inainte de intalnire despre tehnicile de negociere pe care le puteti folosi.
Cat despre incarcatura emotionala, e bine sa o constientizati si sa o puneti in balanta cu beneficiile pe care vi le poate aduce un raspuns pozitiv.
Nu incercati sa recitati un discurs prestabilit, dar cautati sa va organizati argumentele pe principiul sugerat mai sus, cerand si primind cu flexibilitate si deschidere si feedback-ul managerului despre performanta dumneavoastra.
Atentie! Niciodata o cerere de salariu nu trebuie ceruta prin prisma rationamentelor de necesitate pentru angajat ("am nevoie de o marire de salariu pentru ca nu mai imi ajung banii sa platesc creditele pe care le am"), ci avand in vedere valoarea pe care angajatul o aduce in organizatie si principiul echitatii.
Articol aparut initial pe www.portalhr.ro. Puteti citi articolul original aici.
Comentarii articol (5)