Intrebarea mea vizeaza relatia angajat-companie pe aspectul evaluării.
Ce se intampla intr-o situatie in care unui angajat i se mareste volumul de munca (contractul nu specifica un volum de munca efectiv, iar marirea se face pe acelas sector de activitate), este evaluat pozitiv, in cadrul evaluării are loc o discutie din care reiese ca marirea volumului de munca justifica o marire salariala de X% aplicabila în termen de o luna.
In practica marirea salariala intarzie cateva luni, angajatul primeste diferenta sub forma de bonus pentru una din acele luni. In cazul in care raspunsul intarzie și mai mult, este X-Y%, sau este unul negativ dar volumul de munca ramane acelas, ce masuri poate lua angajatul asa incat sa fie respectata evaluarea asa cum fost discutata?
Nu, nu există un document în acest sens. Discuția s-a făcut verbal la evaluare, neffind aprobată și semnată de cineva. După au mai avut loc discuții pe acest subiect pe E-Mail-ul companiei, unde managerul susține că mărirea este justificată dar compnia întâmpină diverse probleme.