Daca sesiunea pentru persoane fizice incepe miercuri, MMP anunta ca sesiunea pentru persoanele juridice se afla deja in derulare, fiind in etapa de depunere a dosarelor, in perioada 23 aprilie-31 august 2012.
De ce documente ai nevoie la casare?
Pentru a putea intra in program, persoanele fizice trebuie sa prezinte, odata cu autovehicul ce urmeaza a fi casat, si o serie de documente:
- actul care ii atesta identitatea, precum si domiciliul sau resedinta in Romania, eliberat de catre autoritatile romane, in termen de valabilitate, in original si copie;
- certificatul de inmatriculare a autovehiculului uzat, in original si in copie legalizata;
- cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista, in original si in copie legalizata;
- actul doveditor eliberat de catre serviciul public comunitar regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor competent teritorial, in original, pentru cazul in care din certificatul de inmatriculare si cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista, nu rezulta anul fabricatiei, anul primei inmatriculari in Romania si/sau categoria autovehiculului uzat;
- certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta proprietarul si este inregistrat fiscal autovehiculul uzat, in original.
La fel ca anii trecuti, cuantumul primei de casare este 3.800 lei, fiind exprimata printr-un tichet cu valoare nominala. De asemenea, pentru achizitionarea unui autovehicul nou pot fi utilizate cel mult 3 tichete valorice.
Potrivit MMP, in anul 2012 au fost casate aproape 26.000 de masini prin programul Rabla, iar putin peste 8.000 de autoturisme a fost achizitionate, 3.600 dintre ele fiind de productie autohtona.
AvocatNet.ro si Porsche Inter Auto au lansat sectiunea Ghid Auto, care poate fi vizitata aici.
Comentarii articol (6)