Adevarul.ro: La mai putin de o saptamana de la intrarea in insolventa, combinatul Oltchim a oprit productia.
Combinatul Oltchim Ramnicu Valcea a oprit ieri productia pentru ca nu mai are materie prima. Sistarea productiei vine la mai putin de o saptamana dupa ce Tribunalul Valcea a acceptat solicitarea de intrare in insolventa a companiei de stat. Polipropilena, materia prima folosita in procesul tehnologic de la Oltchim, se afla la Craiova, in vagoanele companiei CFR Marfa, sustin sindicalistii, dar pentru ca societatea nu si-ar fi platit facturile pentru transport de mai multe luni, s-a ajuns la aceasta situatie, potrivit Digi 24.
Constructia de autostrazi a intrat in repaus, scrie capital.ro.
Nici acum, dupa ce a trecut o luna din 2013, reprezentantii Companiei de Autostrazi si Drumuri Nationale nu stiu nici cati kilometri de autostrada vor fi inaugurati in acest an, nici ce fonduri disponibile au. Odata cu finalizarea campaniei electorale, s-a terminat si „febra“ de pe santierele de autostrazi ale Romaniei.
Chiar avem nevoie de FMI? Cum am ajuns datori-vanduti si ce-i de facut, se intreaba dailybusiness.ro.
Antigua, Barbuda, Bosnia, El Salvador, Georgia, Irak, Iordania, Kosovo, Serbia, Sfantul Cristofor si Nevis. Acestea sunt tarile cu care FMI are semnate, in prezent, acorduri de finantare si "asistenta economica". De pe lista nu lipseste Romania, cel mai mare datornic. Cum am ajuns in aceasta situatie? Ce-i de facut?
Cinci motive pentru care ne va fi mai rau cu timbrul de mediu, titreaza evz.ro.
Odata cu introducerea noii taxe, Romania risca sanctiuni din partea Uniunii Europene. Cresterea impozitului pentru masinile euro 3 si euro 4 poate fi o frana pentru importuri, spun specialistii. In forma actuala, asa cum a fost prezentata de Ministerul Mediului, noul timbru de mediu va aduce romanii care detin masini precum si pe viitorii proprietari de autoturisme intr-o situatie mai proasta decat pana acum.
6 greseli pe care le faci cu banii, informeaza jurnalul.ro.
Inainte de a intra in criza, doar batranii petreceau ore in sir pe mijloacele de transport in comun sa ajunga la o piata mai ieftina pentru a face economie. Insa, coltii ascutiti ai depresiunii economice ii obliga pe tot mai multi romani sa procedeze exact la fel. Numai ca, din dorinta de a face economie cu orice pret , ajung ca pe termen lung sa scoata mai multi bani din buzunar.
Eolienele din Romania, o iubire din interes, relateaza romanialibera.ro.
Facturile la energie risca sa creasca cu pana la 50% pana in 2020 pentru sustinerea afacerilor profitabile cu eoliene, parcuri fotovoltaice, etc. Romanii, fie ca sunt consumatori casnici, fie ca e vorba de cei industriali, risca sa plateasca peste doar cativa ani facturi la curent cu pana la 50% mai mari, din cauza actualului sistem de incurajare a energiilor regenerabile, in contextul speculatiilor si profiturilor mari obtinute de producatorii ce au dezvoltat astfel de proiecte in ultimii ani in Romania.
Comentarii articol (0)