Angajatorii pot trimite documentele prin posta la Inspectoratele
Teritoriale de Munca
În conformitate cu prevederile art. 9 si 10 din Legea nr. 130/1999
privind unele mãsuri de protectie a persoanelor încadrate în muncã, persoanele
fizice, societãtile comerciale cu capital privat, asociatiile cooperatiste,
asociatiile familiale, asociatiile, fundatiile, organizatiile sindicale si
patronale, precum si oricare alte organizatii care sunt constituite si
functioneazã potrivit legislatiei române au obligatia de a depune la
inspectoratele teritoriale de muncã, dovezile de platã a salariilor, însotite de
actele ce atestã plata lunarã a contributiei la constituirea bugetului de
asigurãri sociale, precum si a contributiei la bugetul asigurãrilor pentru
somaj, dupã cum urmeazã:
- pânã la data de 15 a primei luni din trimestrul urmãtor, pentru angajatorii
care pãstreazã carnetele de muncã la inspectorat;
- pânã la sfârsitul lunii, pentru angajatorii care au aprobare de pãstrare si
completare a carnetelor de muncã la sediul unitãtii.
De asemenea angajatorii mentionati mai sus au obligatia de a
depune la inspectorate actele privind executarea, modificarea si încetarea
contractelor individuale de muncã, în termen de 5 zile de la perfectarea
acestora.
Pentru a veni în sprijinul angajatorilor cu sediul social în Bucuresti,
conducerea Inspectiei Muncii a hotãrât cã programul de lucru cu publicul al
Inspectoratului Teritorial de Muncã Bucuresti este de luni pânã vineri, între
orele 900 - 1600.
Totodatã, prin intermediul acestui anunt, informãm angajatorii cã
pot trimite prin postã documentele pe care ar trebui sã le depunã la
Inspectoratele Teritoriale de Muncã cu conditia respectãrii termenelor prevãzute
de lege. Documentele care vor fi transmise prin postã trebuie sã fie întocmite
conform legislatiei în vigoare, scrise corect, fãrã adãugiri sau stersãturi.
Data postei va fi consideratã data de depunere a documentelor la inspectorate.
Comentarii articol (0)