Prin vocea sa, in campania "Romani pentru o lume", Dorotheea Petre trezeste speranta, motiveaza si inspira generatiile viitoare in a-si urma visul!
De ce ai ales sa te alaturi campaniei „Roman pentru o lume”, initiata de Fundatia Sergiu Celibidache?
Dorotheea Petre: Pentru ca imi place ideea acestei campanii.
Prin "vocea" ta, in aceasta campanie, se doreste incurajarea romanilor sa isi urmeze visul, inspirandu-se din exemplul pe care activitatea ta profesionala il ofera. Ce sfaturi ai pentru cei care doresc sa iti calce pe urme?
Dorotheea Petre: Sa nu se dea batuti si sa aiba incredere in ei.
In ultimii ani, cu precadere in Romania, educatia pare sa aiba un rol tot mai secundar in formarea unui individ. Pe cine gasesti raspunzator pentru acest fapt?
Dorotheea Petre: Nu stiu daca pot spune ca exista un anume vinovat; din pacate este un cumul de factori care au dus la situatia actuala. Dar cred ca educatia incepe in primul rand in familie, iar daca parintii reusesc sa trezeasca copiilor interesul si seriozitatea fata de scoala, cu siguranta lucrurile ar sta mai bine.
Ce solutii vezi pentru combaterea acestei situatii?
Dorotheea Petre: Pregatirea psihologica a parintilor si cadrelor didactice, pentru a asigura o educatie sanatoasa copiilor.
Pentru astfel de romani ca Dorotheea Petre a luat nastere "Romani pentru o lume", campania nationala de responsabilitate sociala initiata de Fundatia Sergiu Celibidache.
E randul tau sa pui Romania pe harta!
Mai multe detalii pe www.romanipentruolume.ro si pagina oficiala de Facebook a campaniei http://www.facebook.com/RomaniPentruOLume
---
"Romani pentru o lume" reprezinta un omagiu adus marilor personalitati romanesti ce au adus mandrie si glorie Romaniei, peste tot in lume si aduce in atentia fiecaruia dintre noi pe co-nationalii nostri care, prin activitatea lor, raman nemuritori. Finalitatea acestei campanii o constituie organizarea unui concurs national online (pe www.romanipentruolume.ro si pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/RomaniPentruOLume) de tribut adus culturii sau unei personalitati anume, prin care oameni din domenii diferite ale culturii se vor putea inscrie astfel incat sa dedice o pictura, o compozitie, o sculptura, un poem, etc. In urma unui vot de specialitate si prin votul sponsorilor, cei selectati vor merge in finala, unde vor fi jurizati de catre un juriu de specialitate si de catre public. Castigatorii vor primi burse de studiu in Romania si in strainatate.
Campania se desfasoara online, la adresa www.romanipentruolume.ro si pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/RomaniPentruOLume, unde puteti gasi mai multe detalii despre acest nou proiect cultural al Fundatiei Sergiu Celibidache.
Parteneri principali: Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul National al Literaturii Romane, Muzeul National George Enescu
Sponsori: Amgen; Asirom; Aristocrat Events Hall; BASF; Birou de Arhitectura Pintilie; Casa Anke; Gilescu, Valeanu si Partenerii; IBIS Hotels; DB Schenker; Intesa Sanpaolo Bank; RIFIL; Sense; Tuca Zbarcea & Asociatii; DSV SOLUTIONS
Parteneri media: Radio Romania Muzical, Radio Romania Cultural, Radio Romania Actualitati, Radio Romania International, Money TV, Spectacular TV, Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City, Cocor, Rebus, Observatorul Cultural, Q Magazine, Ziarul Ring, Revista Centrul Vechi, Deutsche Zeitung, Sapte Seri, Academia Catavencu, Romania Libera, eva.ro, cinefan.ro, stirifeldefel.ro, egophobia.ro, avocatnet.ro, lsrs.ro, Book Mag, Art Act Magazin, Calendar Evenimente
Comentarii articol (0)