Fidelizarea clientilor reprezinta o preocupare de prim-plan a companiilor si un factor important in evolutia unei afaceri. In contextul concurentei tot mai puternice, este nevoie de campanii inovatoare pentru a pastra aproape cumparatorii. Femei in Afaceri, cea mai activa comunitate profesionala de business dedicata femeilor din Romania, dezbate aceste aspecte in cadrul ultimului eveniment al acestei editii Meet the WOMAN!. Invitata va fi Dana Becheru (foto), co-fondator F64 Studio, lider pe piata echipamentelor foto-video din Romania, pentru a vorbi despre “Fidelizarea clientilor – un principiu al strategiei F64”.
Dana Becheru a intrat in lumea antreprenoriatului alaturi de Marian Alecsiu in 1990, in momentul in care mediul de afaceri romanesc era abia la inceput. Impreuna au pus bazele unui studio foto in magazinul Unirea, iar businessul a evoluat rapid. In 2011, sub conducerea lor, F64 a inaugurat cel mai mare showroom foto din Sud-Estul Europei, gandit ca un concept store pentru toti pasionatii de foto-video.
“Dorim ca evenimentele Meet the WOMAN! sa devina o sursa de inspiratie pentru antreprenoarele aflate la inceputul carierei. Dana Becheru este o femeie de afaceri cu multa experienta, care a crescut, impreuna cu partenerul sau de business, o companie puternica. Orientarea catre clienti, dorinta permanenta de a deveni lideri de piata, le-au adus succesul. In cadrul evenimentului din data de 11 iunie, vom afla care au fost motoarele dezvoltarii businessului si vom dezbate strategii de fidelizare a clientilor”, a declarat Alice Botnarenco, antreprenor, fondator si presedinte al organizatiei Femei in Afaceri.
Meet the WOMAN!, un model de succes in business networking-ul romanesc
Peste 350 de femei in afaceri (70% antreprenoare, 30% angajate in companii) au interactionat participand, in 2013, la cele opt evenimente de Business la Feminin, desfasurate in perioada 19 februarie - 11 iunie 2013, in Bucuresti. De asemenea, la Brasov, unde organizatia a deschis prima sucursala si a organizat doua evenimente, au participat deja 90 de femei din mediul local de business.
Organizate de Femei in Afaceri, cea mai activa comunitate profesionala de business dedicata femeilor din Romania, aceste evenimente au reprezentat un bun prilej pentru participante de a obtine noi contacte de business, de a-si dezvolta afacerea si de a-si promova serviciile in cadrul proiectului Meet the WOMAN! care reprezinta un model de succes in ceea ce inseamna business networking-ul in Romania.
Prezenta constanta a participantelor arata preocuparea femeilor de afaceri din Romania fata de crearea unui mediu de business sanatos, cele mai multe intreprinzatoare orientandu-se, pentru dezvoltarea unei afaceri, catre domenii variate: magazine online cu produse bio, dermatocosmetice, produse pentru copii, design floral, avocatura, clinici medicale, consultanta de imagine, agentie de social media etc. In Romania, aproximativ 37.000 de femei detin o firma, varsta medie la care acestea intra in antreprenoriat fiind de aproximativ 40 de ani.
Seria Meet the WOMAN! reprezinta, din anul 2009, evenimente de business networking, cu frecventa bilunara, care ofera teme de actualitate, branding personal, promovarea afacerilor si a femeilor-lider care au obtinut excelenta in profesia lor. Proiectul se adreseaza femeilor aflate la inceputul vietii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Fiecare eveniment este structurat in trei parti: o sesiune initiala de prezentare a fiecarei participante, una mediana, in care speakerul invitat prezinta o tema de business in 15 minute si initiaza un dialog cu audienta, si o sesiune finala de business networking, in care se pun bazele viitoarelor contracte.
Accesul la evenimentul din 11 iunie 2013, ora 19:00, de la Capital Plaza Hotel, se va face doar dupa confirmarea inscrierii, membrele Femei in Afaceri avand prioritate. Costul participarii este de 80 de lei (nu se percepe TVA), cu coffee break inclus. Rezervarile se fac la: inscrieri@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la numarul de telefon 0726 272 088.
Desfasuratorul evenimentului
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee / 19:00 – Inceputul evenimentului / 19:10 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are / 20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului / 20:20 – Intrebari si raspunsuri/ 20:40 – Tombola / 20:45 – Business Networking
Comentarii articol (0)