Brandingul personal trebuie sa fie o preocupare a oricarui profesionist care pune accent pe diferentiere. Acesta se contruieste prin eforturi sustinute si presupune un proces indelungat. Inseamna, de asemenea, reputatie, un element deosebit de important in ziua de astazi, cand este nevoie permanent de valoare adaugata. Despre personal branding, o tema arzatoare, va vorbi Mihaela Radulescu, owner Innerout, la evenimentul Meet the WOMAN!, organizat de FEMEI IN AFACERI, cea mai activa comunitate profesionala de business dedicata femeilor din Romania.
“Pentru ca cea mai mare impunere in branding-ul personal este autenticitatea, in conturarea unui brand personal pornesc la drum dupa o investigare in profunzime a persoanei, cu instrumente de cercetare calitativa, cu aplicarea de inventare de personalitate si in depth interviews. Este un mare castig de autocunoastere, extrem de apreciat de clienti si totodata un fundament solid pentru o pozitionare relevanta, sustenabila si diferentiatoare”, a declarat Mihaela Radulescu, owner Innerout.
“Am ales branding-ul personal pentru ca, in primul rand, nevoia exista, iar solutiile existente tin mai degraba de PR. In al doilea rand, pentru ca am vrut sa creez o metodologie proprie, aflata la intersectia mai multor domenii (psihologie, sociologie, comunicare sociala) si un instrumentar al meu cu care sa-mi fac treaba si sa produc rezultate in oameni. Managementul reputatiei este un domeniu complex, in care nu te poti distinge daca ai la indemana doar un retetar de promovare practicat de media pietei. Si, mai ales, nu poti construi nimic daca tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie. Branding-ul personal ca demers are totusi ceva unic, care scapa de fiecare data retetelor: si anume, el trebuie practicat... personal, adica adaptat la particularul unic al persoanei”, a adaugat Mihaela Radulescu.
Absolventa a Facultatii de Filosofie din Bucuresti, a unui Master in Filosofia Culturii si a doua scoli postuniversitare de comunicare si relatii publice, Mihaela Radulescu are 14 ani petrecuti in publicitate (DDB, Mercury 360, GMP, in pozitii de middle si top management) si branding (Senior Brand Consultant la Brandient). De aproape un an, a ales calea antreprenoriatului, infiintand Innerout, o companie specializata in branding personal. Clientii Innerout sunt preponderent antreprenori si reprezentanti ai meseriilor liberale, in special oameni de business, care inteleg ca managementul reputatiei lor se transforma in capital pentru propriul business. Demersul Innerout are drept pilon central sondarea in profunzime a autenticitatii persoanei. Astfel, dincolo de un castig in pozitionare si comunicare eficienta, clientul Innerout are un inedit castig de introspectie si autocunoastere.
“Meet the WOMAN! este un eveniment de inalta tinuta, in cadrul caruia sunt dezbatute teme de actualitate, de mare interes pentru antreprenoare si pentru femeile specialiste in anumite domenii de activitate. Ne vom baza mult pe interactivitate, pe discutiile libere si vom incuraja, ca de fiecare data, business networking-ul”, a precizat Alice Botnarenco, antreprenor, fondator si presedinte al organizatiei FEMEI IN AFACERI.
Meet the WOMAN!, un model de succes in business networking-ul romanesc
In cei 4 ani de existenta, FEMEI IN AFACERI a organizat peste 200 de evenimente de business networking feminin, Meet the WOMAN! la care au fost invitate 30 de speakeri si au participat mii de femei.
La cele opt evenimente de Business la Feminin , desfasurate in prima parte a acestui an, in perioada 19 februarie - 11 iunie 2013, in Bucuresti, au interactionat peste 350 de femei in afaceri (70% antreprenoare, 30% angajate in companii). La Brasov, unde organizatia a deschis in acest an prima sucursala si a organizat trei evenimente, au participat deja 130 de femei din mediul local de business. Din aceasta luna, FEMEI IN AFACERI a deschis si o filiala la Cluj- Napoca.
Seria Meet the WOMAN! reprezinta, din anul 2009, evenimente de business networking, cu frecventa lunara, care ofera teme de actualitate, promovarea afacerilor si a femeilor-lider care au obtinut excelenta in profesia lor. Proiectul se adreseaza femeilor aflate la inceputul vietii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Fiecare eveniment este structurat in trei parti: o sesiune initiala de prezentare a fiecarei participante, una mediana, in care speakerul invitat prezinta o tema de business in 30 de minute si initiaza un dialog cu audienta, si o sesiune finala de business networking, in care se pun bazele viitoarelor contracte.
Comentarii articol (0)