Deficit bugetar de 6,7 miliarde de lei, adica 1% din PIB, in primele sase luni din 2013, titreaza adevarul.ro.
Conform datelor operative, executia bugetului general consolidat primul semestru al anului s-a incheiat cu un deficit de 6,63 miliarde de lei, respectiv 1,06 % din PIB (fata de 6,79 miliarde de lei, respectiv 1,16% din PIB realizat la aceeasi data a anului precedent), se arata intr-o nota privind executia bugetara pe iunie si primele sase luni din 2013, publicata pe site-ul Ministerului Finantelor.
Cum pierdem bani europeni din cauza Fiscului, se intreaba capital.ro.
Retratarea fiscala a contractelor comerciale a reprezentat instrumentul predilect al inspectiilor fiscale din ultimul an. Si nu numai: de cateva luni, autoritatile de management al programelor finantate din fonduri europene recalifica natura contractelor incheiate de beneficiarii acordurilor de finantare sau de partenerii acestora cu expertii implicati in proiect, cu consecinta respingerii la rambursare a acestor cheltuieli, ca fiind neeligibile.
Restantele romanilor la banci au crescut in iunie, scrie dailybusiness.ro.
Restantele in lei si valuta acumulate de firme si populatie la banci au crescut cu 2,18%, la finalul lunii iunie, fata de luna precedenta, ajungand la peste 32,570 miliarde lei, potrivit datelor Bancii Nationale a Romaniei (BNR). Volumul total al creditelor clientilor neguvernamentali, in lei si valuta, depasea 226,5 miliarde lei, in crestere cu 1,14% fata de nivelul inregistrat la finele lunii mai.
Afacere paguboasa! Statul vrea pe Romtelecom cat castiga intr-un singur an, informeaza evz.ro.
Executivul vrea sa vanda participatia statului de 46% la Romtelecom. Decizia a luat prin surprindere unii analisti, care considera compania una dintre cele mai bune investitii ale statului. „Apartenenta la un mare grup, Deutsche Telekom, restructurarea prin care a trecut, devenind in doar cativa ani un furnizor complet de telefonie si date, fac din Romtelecom una din cele mai bune investitii”, a comentat pentru EVZ un specialist telecom.
Romanialibera.ro: Este intr-adevar CFR Marfa un chilipir fata de companiile polonezilor, croatilor sau bulgarilor?
Ungaria este singura tara din regiune care a dat lovitura in 2008 vanzand inainte de criza pachetul majoritar al MAV Cargo la un pret bun, de aproximativ 400 de milioane de euro. Elementele importante in analiza pretului oferit sunt tipul de privatizare (oferta publica initiala sau gasirea unui investitor strategic), momentul privatizarii caci piata europeana a transporturilor feroviare era mai generoasa inainte de criza, cresterea economica a tarii respective, marimea parcului feroviar si a pietei de transport din acea tara, starea tehnica a parcului. marimea si structura datoriilor companiei ce vor fi preluate, cota de piata.
Comentarii articol (0)