Articolul de pe A Better Interview la care ne-am oprit azi ne aduce aminte toate variantele pe care ar trebui sa le avem in vedere, dar si imbunatatirile esentiale pe care trebuie sa le aducem CV-ului ca sa ne asiguram ca ne serveste inspirat scopul: acela de a gasi nu orice loc de munca, ci Locul de munca.
Daca mai era necesar de subliniat, se pare ca in 2014 cuvantul de ordine si in ceea ce priveste CV-ul este "adaptarea". Cu alte cuvinte, uita de CV-ul standard pe care il trimiti "pe banda" sau cu care aplici la toate anunturile de joburi care ti se pare interesante. Daca vrei sa atragi atentia (in sens pozitiv, evident) trebuie sa ai in vedere adaptarea in functie de cerintele prioritare, cuvintele cheie utilizate in anunt etc.
Inainte de a continua, credem ca este necesara o subliniere. Adaptarea nu inseamna modificare. Ne referim, mai degraba, la o modalitate inspirata de a scoate in evidenta competentele/abilitatile si experientele pe care le solicita angajatorul pentru pozitia vacanta. Adaptarea presupune evidentierea acelor aspecte din experienta profesionala sau din bagajul de competente care se potrivesc cu asteptarile evaluatorului.
Adaptarea presupune evidentierea acestora direct si concis pentru ca putini recrutori isi permit sa citeasca CV-uri de tip "roman fluviu".
Revenind, articolul despre care vorbeam mai devreme mentioneaza ca, in afara de adaptare, un candidat trebuie sa aiba in vedere si puterea cuvintelor cheie si, nu in ultimul rand, impactul obiectivului profesional aflat la inceputul CV-ului.
La fel de importante sunt variantele CV-ului traditional: profilul LinkedIn, CV-ul infografic si CV-ul video.
Pentru mai multe detalii despre fiecare, cititi tot articolul The Resume of 2014.
Articol aparut initial pe www.portalhr.ro. Puteti citi aici articolul original.
Comentarii articol (2)