Avertisment: 3.000 dintre cele mai importante companii romanesti nu mai pot evita insolventa, scrie economica.net.
O mare parte din companiile romanesti, de care depinde relansarea economiei, sunt in pragul falimentului, potrivit unei analize a Casei de Insolventa Transilvania (CITR).
Din cele 600.000 de companii romanesti active la ora actuala, doar 20.000 conteaza cu adevarat pentru economie, iar mai mult de 10% dintre ele sunt in insolventa inevitabila.
Ministrul Fondurilor Europene: Guvernul a aprobat un nou imprumut de 900 milioane de lei pentru plata beneficiarilor de fonduri UE, anunta dailybusiness.ro.
Guvernul Romaniei a aprobat in sedinta de miercuri, 26 martie, un nou imprumut de la Trezoreria Statului pentru a pune la dispozitia Autoritatilor de Management ale programelor operationale resursele necesare pentru plata facturilor catre beneficiarii de fonduri europene.
"Guvernul Romaniei a aprobat un nou imprumut cu o valoare de peste 900 milioane de lei, prin care asigura resursele necesare pentru plata beneficiarilor de fonduri europene. Astfel, Guvernul Romaniei continua angajamentul ferm de a sustine implementarea proiectelor finantate din fondurile UE si, implicit, procesul de absorbtie rapida a fondurilor structurale si de coeziune", a declarat ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici.
Unde se castiga cele mai mari pensii din Romania, se intreaba evz.ro.
In anul 2013, numarul mediu de pensionari a fost de 5.410.000 in scadere cu 77.000 persoane fata de anul precedent si cu 179.000 persoane mai putin fata de anul 2011, potrivit datelor prezentate astazi de Institutul National de Statisitica. Cea mai mare pensie medie este in Capitala.
Pensia medie lunara a fost in anul 2013 de 805 lei, mai mare cu 4,1% fata de anul precedent si cu 6,9% fata de anul 2011.
Ponta: Banii din acciza merg la bugetul mare si de acolo la infrastructura si alte proiecte, mentioneaza capital.ro.
Premierul Victor Ponta a declarat joi ca banii din acciza pe carburant care va fi introdusa la 1 aprilie vor fi directionati catre buget si de acolo spre infrastructura si alte proiecte bugetare.
'Lucrurile sunt foarte clare. Banii din acciza, ca de altfel toate taxele si impozitele, merg in bugetul mare si de acolo sunt alocati acestia plus altii, ca nu ajung doar acestia, pentru proiectele de infrastructura, cofinantarea proiectelor europene de infrastructura si proiectele din bugetul national. Cheltuielile pentru infrastructura rutiera sunt mai mari decat veniturile pe care le luam din acciza, dar acestea pot sa asigure pentru anii care urmeaza cofinantarile necesare pentru Programul Operational SectorialTransporturi', a spus Ponta.
Comentarii articol (0)