Desi nu am exclude in totalitate importanta increderii in sine (fara ea, de altfel, nu se poate cladi un brand personal), suntem convinsi ca succesul si in viata profesionala este dat intr-o masura covarsitoare de abilitatea noastra de a ne pozitiona ca specialisti, de a dovedi nu doar ca avem cunostinte si abilitati, ci si ca aducem performanta in organizatie si suntem foarte greu de inlocuit.
Prezentarea de pe Slideshare pe care v-o recomandam astazi este redactata de un specialist recunoscut in branding si porneste de la intrebari reale ale profesionistilor despre cele mai bune modalitati prin care putem ajunge sa ne dovedim valoarea la locul de munca si sa ne pozitionam in consecinta in ochii celor din jur.
Iata ce putem face:
Una din recomandarile noastre preferate este cea legata de autenticitate. Cu totii facem lucruri pentru a ne "promova", dar cel mai important aspect de retinut atunci cand ne propunem sa facem acest lucru constient este apelul la autenticitate.
Voua ce idei v-au atras atentia?
Articol aparut initial pe www.portalhr.ro. Puteti citi articolul original aici.
Comentarii articol (1)