În discuțiile pe care le avem zilnic cu candidații, încercăm să atragem atenția asupra importanței procesului de analiză și autoanaliza dinaintea oricărei decizii finale. Pentru noi, succesul proiectelor de recrutare se măsoară în timp și presupune satisfacție pe termen lung pentru ambele părți implicate, atât angajator cât și candidat, un motiv suficient de puternic pentru a ne asigura că profesionistul care acceptă o ofertă face acest lucru pe baza unor informații corecte și a unei înțelegeri cât mai realiste a propriului traseu profesional și a modului în care jobul care i s-a oferit se integrează sau nu în planurile sale de viitor.
Articolul de pe Careerealism pe care vi-l recomandăm azi amintește care sunt cele mai importante șase întrebări pe care ar trebui sa ni le punem înainte de a ne grăbi cu acceptarea jobului. Poate să fie vorba de un proces de autoanaliză sau de subiecte pentru o discuție cu consultantul de carieră. Oricum, puse laolaltă, răspunsurile la aceste întrebări vor ajuta orice profesionist să ia decizii mai inspirate și mai informate.
Iată câteva care ne-au atras atenția în mod deosebit și pe care le abordăm adesea în interviurile pe care le derulam:
1. Ai citit cu atenție fișa de post și toate informațiile despre job și companie? Ești sigur(ă) că asta vrei să faci în fiecare zi și (mai ales) că vei fi fericit(ă) făcând asta în fiecare zi?
2. Ce părere ai despre cel care urmează să îți fie șef? Dar despre cei cu care urmează să colaborezi? Cum te-ai simțit în preajma lor?
3. Ești sigur(ă) ca jobul va fi la fel de interesant și peste câțiva ani și că îți va oferi suficiente ocazii să te dezvolți din punct de vedere uman și profesional?
4. Cum se integrează jobul acesta în planul tău de cariera?
5. O să te simți bine povestind prietenilor cine este angajatorul tău?
Voi la ce vă mai gândiți înainte de a accepta un job? (În afară de salariu și beneficii.)
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteți citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)