Casa de software - TotalSoft a realizat, în anul fiscal 2005, o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, înregistrând o creºtere de 35 la sutã faþã de anul precedent, potrivit datelor furnizate de conducerea companiei Agenþiei Rompres.
"Veniturile provin din trei direcþii majore de business, cea mai importantã fiind vânzarea ERP-ului Charisma Enterprise atât cãtre firme private cât ºi cãtre instituþii publice", a declarat Suzana Badea, marketing officer la TotalSoft.
Acest produs a înregistrat o cifrã de afaceri de peste 4 milioane de euro, ceea ce reprezintã peste 50 la sutã din cifra de afaceri a TotalSoft.
Vânzarea de software customizat pentru piata româneascã ºi externã este cea de-a doua direcþie de provenienþã a veniturilor TotalSoft în 2005, cele mai notabile în aceastã categorie fiind proiectele din zona medicalã desfãºurate în þãri din Europa de Est ºi cele din zona de eProcurement pentru piaþa germanã. A treia direcþie o constituie cea de Project Management, suita de produse Primavera din aceasta categorie înregistrând o dominaþie netã a pieþei de profil din România.
Potrivit TotalSoft, anul 2005 a adus dublarea cifrei de afaceri pentru produsul de project management Primavera prin încheierea, de-a lungul anului, a 100 de contracte noi. Pentru utilizarea acestui produs TotalSoft a format ºi atestat internaþional peste 250 de cursanþi, anul 2005 fiind primul an în care nu a existat nici o sãptãmânã de pauzã în programul de cursuri.
"Anul 2005 are pentru TotalSoft o semnificaþie deosebitã deoarece a fost anul în care produsul Charisma a fost recunoscut ca brand internaþional, fiind adoptat de companii din Turcia, Serbia, Albania ºi Polonia", a spus Suzana Badea.
Charisma s-a impus în anul 2005 în sectorul Leasing & Bancar, fiind singurul produs de pe piaþa româneascã care modeleazã procesul de leasing într-un sistem integrat. În momentul de faþã un numãr de 23 de companii româneºti ºi internaþionale din acest sector folosesc Charisma, numãrul contractelor de leasing procesate lunar depãºind pragul de 200.000 de contracte.
Alte segmente ale pieþei în care Charisma a excelat în acest an sunt cel al construcþiilor, cele mai mari companii de profil implementând aceastã aplicaþie, ºi cele din domeniul distribuþiei ºi retailului, peste 500 de puncte de lucru din România fiind gestionate cu ajutorul Charismei.
TotalSoft a încheiat la jumatatea anului 2005, în premierã pentru România, prima vânzare de ERP finanþatã de o companie de leasing, pânã la sfãrºitul anului semnând alte 3 contracte în acelaºi sistem, ceea ce a condus la întãrirea notorietãþii brandului Charisma pe piaþa româneascã. Pentru anul 2006, TotalSoft îºi propune sã extindã vânzãrile ERP-ului Charisma Enterprise în afara României prin reprezentantele proprii, dar ºi prin parteneriate cu companii de pe pieþele locale (Italia ºi Grecia).
Comentarii articol (0)