Motoarele de cautare cauta asa numitele "cuvinte-cheie" in anumite locuri prestabilite. Articolul de fata prezinta aceste locuri, importanta lor si da un sfat testat celor care vor sa optimizeze siturile lor web astfel incat sa primeasca mult mai mult trafic de pe urma motoarelor de cautare mici si mari.
1. Folositi cuvinte-cheie in linkurile TEXT la toate linkurile ( in interiorul sitului cat si in afara sa )
linkul text care include cuvintele-cheie
Fie ca faceti linkul catre pagini din interioarul sitului , fie ca in afara sa, nu folositi simboluri grafice pentru linkurile de navigare. De asemenea incercati sa includeti cele mai bune cuvinte-cheie in textul linkului care duce la o pagina care este optimizate pe acele cuvinte-cheie.
2. Folositi cuvinte-cheie in tagul de TITLE al paginii
Asigurati-va mereu ca acel cuvant care il doriti sa fie optimizat sa fie in acest tag. Puneti cuvantul sau cuvintele-cheie primele daca folositi o fraza. Fiecare pagina din websitul dumneavoastra trebuie sa aiba cuvantul sau cheie, pus fiecare in tagul de titlu.
3. Puneti cuvintele-cheie in tagul DESCRIPTION
Incercati sa includeti cuvintele-cheie in descriere cel putin o data. De doua ori e recomandat dar nu mai mult de atat.
4. Chiar daca cele mai multe motoare de cautare nu mai tin cont de tagul KEYWORDS, este bine sa puneti si acolo cuvinte-cheie.
Google nu se mai "uita" de mult in acest tag - si nici majoritatea motoarelor de cautare mari - dar in mod sigur nu face rau sa puneti cateva cuvinte cheie sau fraze acolo pentru motoarele de cautare mici, specializate care considera inca acest tag relevant. Cuvantul cel mai important trebuie sa fie neaparat primul. Apoi puteti pune alte cuvinte care au legatura cu el. Majoritatea separa aceste cuvinte cu virgula insa nu e neaparat necesar.
5. Puneti cuvantul cheie in tagul de HEADING
iata un exemplu:
cuvantul cheie in headline
la HTML, tagurile "H" vin de la "headers". Acestea merg de la H1 (cel mai mare ) pana la H6 (cel mai mic). Acestea au mai mare greutate pentru motoarele de cautare decat textul normal. H-urile mai mari au greutate mai mare decat cele mici.
Asigurati-va ca cuvintele-cheie apar in toate H-urile dintr-o pagina ( 1,2 si 3 este recomandat). De asemenea aveti grija ca H1 sa apara cat se poate de aproape de topul paginii.
6. Puneti cuvinte-cheie in text BOLD in anumite locuri pe pagina.
Textul BOLD are mult mai multa greutate decat textul normal asa ca folositi-l intr-o fraza de cel putin doua ori pe acea pagina.
textul care sa fie bold (codul HTML)
De asemenea aveti grija ca unele editoare vizuale ( de ex. Dreamwaver pune in loc de tagul si sa operati inlocuirea dupa ce terminati constructia paginii).
7. Folositi cuvinte-cheie in prima parte a textului si aceasta destul de des.
Textul obisnuit este in majoritatea cazurilor prins intre tagurile si . In cadrul acestora textul e de obicei prins intre paragrafe
cuvintele-cheie : despre ce este pagina si folositi cuvintele-cheie in prima propozitie de text de pe pagina
Folositi cuvintele-cheie o data sau de doua ori chiar in prima propozitie a textului. O buna regula spune ca trebuie sa apara chiar si de 3 ori in fiecare paragraf. Sunt mai multe opinii despre cat de mare ar trebui sa fie densitatea de cuvinte pe pagina sau pe paragraf.
Insa cel mai bine este sa mergeti pe un 3% din text ca densitate, poate si putin mai mult daca textul are mai mult de 500 de cuvinte. Sau, mai bine si mai simplu, folositi cuvintele-cheie de 2 pana la 4 ori in fiecare paragraf nu mai lung de 5-6 randuri. Nu incercati sa depasiti aceste limite. Mai bine mai putine cuvintele-cheie pe o pagina care puteti sa o editati ulterior si sa o imbunatatiti decat sa fiti penalizati pentru ca ati folosit prea multe.
De asemenea nu strica sa puneti in fiecare paragraf si cate un cuvant care are legatura cu cuvintele-cheie.
8. Folositi cuvinte-cheie in tagul ALT
Includeti aceste cuvinte-cheie in tagurile de la fiecare imagine de pa pagina web. Este ceea ce browserul afiseaza atunci cand sunteti cu mouseul deasupra imaginii cat si in sintetizatoarele de voce folosite pentru cei orbi. Iata un exemplu:
In mare cam acestea sunt locurile unde trebuie sa va plasati cuvintele-cheie.
Succes !
www.underclick.ro
Comentarii articol (0)