Dar dacă idealul nu există, atunci de ce continuăm să definim profile nerealiste pentru eforturile noastre de recrutare, de ce ne este atât de greu să ne racordăm la ceea ce există în piața muncii și să înțelegem ce profile profesionale ar trebui să căutăm de fapt? Răspunsul depinde de la companie la companie, dar cel mai adesea este vorba de comoditate.
Drumul de la ideal la real necesită doze mari de obiectivitate, o cunoaștere detaliată a bazei de candidați disponibilă, contactul permanent cu profesioniștii din domeniile pentru care se recrutează, brand de angajator racordat la valorile și motivațiile talentelor pe care dorește să le atragă… și enumerarea ar putea continua.
Nu e nicio problemă să încercăm să definim profilul candidatului ideal înainte de inițierea recrutării. Nu e nicio problemă atâta timp cât ideal înseamnă și real, cât așteptările noastre sunt concluzii trase pe baza informațiilor adunate în timp, atâta timp cât înțelegem că acesta este un profil la care sperăm să ajungem și nu o colecție de standarde imposibile care să ne blocheze recrutarea.
Inspirându-se din tehnicile de marketing direct, ebook-ul pe care vi-l recomandăm azi ne propune să învățăm să definim mai degrabă candidate persona decât candidatul ideal. Așa cum companiile trebuie să înțeleagă cărui tip de consumator (buyer persona) i se adresează produsele și servciile lor, și procesele de recrutare trebuie să fie conștiente de genul de audiență pe care o au în vedere mesajele transmise prin diferite mijloace (online și offline).
Cu ajutorul instrucțiunilor din ebook, veți putea face trecerea de la ideal la real dar și utiliza aceste informații pentru a pune la punct o strategie eficientă de atragere a talentelor.
Descoperiți mai multe despre modul în care puteți creiona candidatul de care aveți nevoie descărcând ebook-ul Indeed: The Candidate Persona Toolkit.
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteţi citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)