Prezentarea conceptului
The Malaysian Wau este o franciza din Malaiezia, un restaurant fast-food oferind una dintre cele mai cuprinzatoare game de meniuri asiatice. Mancarurile respective sunt traditionale, fiind sanatoase si autentice. In prezent, restaurantele cu specific exotic au mare succes in Romania, de aceea, exista toate sansele ca un concept precum The Malaysian Wau sa aiba succes si in tara noastra.
Meniul a la carte de la The Malaysian Wau consta in delicatese asiatice din orez, taietei, bauturi si deserturi. Clientii vor putea lua mancare la pachet si vor putea cumpara cadouri si suveniruri cu specific asiatic. Franciza va avea un teritoriu clar demarcat, francizatul fiind incurajat sa faca afaceri si in afara restaurantului, prin intermediul livrarilor si catering-ului.
De asemenea, The Malayasian Wau produce toate tipurile de sosuri traditionale asiatice. Francizele vor avea procedurile standard de operare documentate si vor folosi sosurile pentru toate preparatele din meniu. In cadrul acestui sistem, nu este necesar un bucatar-sef specializat, ci doar bucatari obisnuiti care vor fi antrenati sa urmeze procedurile standard de operare. Avantajele acestui aranjament sunt: calitate la un nivel constant de inalt si continuitate in dezvoltarea afacerii, in ciuda schimbarilor de personal.
Avantajele ofertei de la The Malaysian Wau
Metoda de gatire este simpla, dar cu rezultate excelente. In plus, programele de training oferite de francizor sunt complexe, compensand cu brio lipsa de experienta in domeniu a francizatului. Astfel, The Malaysian Wau ofera urmatoarele avantaje:
a) Timpul de gatire a mancarurilor descreste invers proportional cu eficienta.
b) Cantitatea de resturi si gunoi este mai mica, ceea ce inseamna ca ingredientele folosite sunt de o calitate superioara.
c) Costul mainii de lucru, chiria si alte cheltuieli diverse sunt diminuate.
d) Metodele de gatire sunt simplificate, mentinerea unui nivel constant de calitate fiind mai usor de realizat.
Lista de preparate este foarte lunga, incluzand produse specifice urmatoarelor bucatarii traditionale: malaieza, indiana, chinezeasca, nyonya, indoneza, tailandeza, japoneza, din Singapore etc.
Metoda de operare este asa-numita "fast food a la carte".
Unitatile pot opera sub doua forme: restaurant sau chiosc.
Suprafata minima a unui restaurant este de 300 mp, iar cea a unui chiosc, de 50 mp, fara a include si zona de asezare libera.
Training asigurat de specialisti veniti din Malaezia
Spre deosebire de alte francize, francizatul nu este obligat sa se deplaseze la sediul central al francizorului, pentru training. Doi specialisti ai francizorului vor veni in Romania cu putin inainte de deschiderea restaurantului. Scopurile vizitei:
– trainerii malaezieni vor pregati atit francizatul cit si pe angajatii acestuia in metodele de gatire, servirea clientilor si prepararea bauturilor;
– trainerii il vor ajuta pe francizat in ceea ce priveste comisionarea restaurantului;
– trainerii vor planifica si organiza promotii;
– pe tot parcursul sederii lor in Romania, trainerii vor fi alaturi de francizat in fiecare zi, pentru a-l sfatui si a se asigura ca acesta este pregatit sa opereze franciza "The Malaysian Wau".
Costuri: (master franchisee)
Taxa de franciza: 9.000 euro
Redevente: 4% din vanzarile brute (cu o contributie de 2% pentru fondul de publicitate si promovare)
Pentru mai multe informatii despre acest subiect, vizitati www.fbb.ro
Corina Driga, franchise consultant, IMO Franchising Group
email: imooffice@gmail.com
Comentarii articol (0)