În baza Hotarârii Guvernului nr. 895/2005 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice,
în aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, asa cum a fost modificata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 40/2005,
presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aproba structura, continutul si modul de utilizare ale modelelor specifice de anunturi, invitatii, referat de oportunitate si raport de evaluare a impactului pentru atribuirea contractului de publicitate media, prevazute în anexele care fac parte din prezentul ordin.
Art. 2. - În sensul prezentului ordin, termenii de mai jos au urmatoarele întelesuri:
a) tiraj mediu difuzat pe editie - media pe editie a exemplarelor pentru care se poate dovedi pe baza de acte ca au intrat în posesia utilizatorului final. Tirajul difuzat este compus din: abonamente, exemplare vândute cu bucata si exemplare gratuite;
b) abonamente - fiecare exemplar vândut care a fost livrat firmelor specializate în servirea abonamentelor sau care a fost achitat în avans direct la editor si a fost livrat abonatului de catre editor ori de catre un intermediar al acestuia;
c) exemplare vândute cu bucata - fiecare exemplar vândut prin metode diferite de cele pentru abonamente;
d) exemplare gratuite - fiecare exemplar al publicatiei, din difuzarea caruia editorul nu a obtinut încasari;
e) editie - totalitatea exemplarelor unei publicatii care pot fi evidentiate prin acelasi identificator imprimat pe ele, denumit numar de aparitie, si care se regaseste în toate actele necesare efectuarii auditului, inclusiv pentru reeditari si suplimentari de tiraj, indiferent de locul de tiparire;
f) costul pe punct de audienta - efortul financiar necesar pentru a obtine un punct de rating;
g) rating - unitate de masura a audientei pentru un program de televiziune sau radio.
Art. 3. - Modelele specifice de anunturi, invitatii, referat de oportunitate, raport de evaluare a impactului pentru atribuirea contractului de publicitate media si dosarul achizitiei publice de servicii de publicitate media, cuprinse în anexele la prezentul ordin, sunt urmatoarele:
a) Referatul de oportunitate privind achizitia publica a serviciilor de publicitate media (anexa nr. 1);
b) Anuntul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitatie deschisa" (anexa nr. 2);
c) Anuntul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitatie restrânsa" (anexa nr. 3);
d) Anuntul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitiva" (anexa nr. 4);
e) Invitatia de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de oferte" (anexa nr. 5);
f) Anuntul privind aplicarea procedurii de "negociere cu o singura sursa" pentru atribuirea contractului de publicitate media (anexa nr. 6);
g) Anuntul de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere cu o singura sursa" (anexa nr. 7);
h) Anuntul de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitatie deschisa" (anexa nr. 8);
i) Anuntul de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitatie restrânsa" (anexa nr. 9);
j) Anuntul de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitiva" (anexa nr. 10);
k) Anuntul de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de oferta" (anexa nr. 11);
l) Raportul de evaluare a impactului achizitiei publice de servicii de publicitate media (anexa nr. 12);
m) Dosarul achizitiei publice de servicii de publicitate media (anexa nr. 13).
Art. 4. - (1) În cazul contractelor de publicitate media, autoritatea contractanta are obligatia de a utiliza urmatoarele criterii de calificare a ofertantilor în functie de natura mijlocului de comunicare:
a) pentru publicatii, tirajul mediu difuzat pe editie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul-tinta. În cazul tirajului mediu difuzat pe editie al ofertantului, acesta trebuie sa fie certificat pentru o perioada de minimum 3 luni din ultimul an calendaristic, de catre institutii autorizate, independente, de audit;
b) în cazul presei audio-TV, aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul-tinta;
c) în cazul Internetului, profilul si publicul-tinta, numarul de accesari lunare.
(2) Exceptie privind criteriul "tiraj mediu", prevazut la alin. (1) lit. a), fac cazurile privind privatizarea, acolo unde într-un judet nu exista nici un cotidian local care sa fie auditat. Pentru a se publica un anunt într-un astfel de cotidian reprezentantii legali vor prezenta o declaratie pe propria raspundere privind tirajul, însotita de documente financiar-contabile justificative privind tirajul înregistrat în ultimele 3 luni calendaristice.
Art. 5. - În cazul aplicarii criteriului "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic", oferta stabilita ca fiind câstigatoare este oferta care întruneste punctajul cel mai mare rezultat prin aplicarea urmatorului algoritm de calcul, dupa caz:
a) în cazul presei scrise: P/T (unde P = pret pentru 1 cm2 reclama, calculat la o singura aparitie, si T = tirajul mediu difuzat pe editie, certificat);
b) în cazul presei audio-TV: pretul pe punctul de audienta (CPP);
c) în cazul Internetului: pretul pe o mie de afisari.
Punctajul pentru fiecare oferta evaluata conform prevederilor alin. (1) se acorda dupa cum urmeaza:
a) pentru valoarea minima a factorului de evaluare se acorda 100 de puncte;
b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celei prevazute la lit. a) punctajul se acorda astfel:
Pn = [valoarea(min)/valoarea(n)] x 100
Art. 6. - Contractele de publicitate media vor contine în mod obligatoriu si urmatoarele doua clauze contractuale:
a) "Partile contractante au obligatia sa asigure, inclusiv în timpul derularii contractului, accesul publicului cel putin la urmatoarele informatii: destinatarii finali ai fondurilor de publicitate, criteriile de alocare a acestor fonduri, sumele aferente fiecarui beneficiar final si termenele de executare a prevederilor contractuale.";
b) "Accesul la informatiile de la lit. a) se realizeaza prin intermediul autoritatii contractante, care are obligatia de a detine informatii actualizate cu privire la derularea contractului."
Art. 7. - Materialele publicate/utilizate vor mentiona în mod obligatoriu denumirea autoritatii/autoritatilor contractante.
Art. 8. - Termenul pâna la care autoritatea contractanta este obligata sa faca public anuntul privind aplicarea procedurii de negociere cu o singura sursa pentru atribuirea contractului de servicii de publicitate media este de cel putin 3 zile înainte de începerea negocierilor.
Art. 9. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ANEXA Nr. 1
REFERAT DE OPORTUNITATE
privind achizitia publica a serviciilor de publicitate media
[Autoritatea contractanta], cu sediul în ........................, judetul ..................., str. ...................... nr. ......, cod postal ......, cod fiscal ................, telefon .............., fax ................, e-mail .........., pagina de Internet: .............., doreste achizitionarea urmatoarelor servicii de publicitate media: ....................................
Cod CPSA: ...............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor dorite sunt urmatoarele: ..........
............................................................................................
Context/premise:
- situatia actuala în care se gaseste autoritatea contractanta - specificul activitatii, caracteristicile pietei pe care achizitioneaza, legislatia aplicabila;
- strategia de comunicare si relatii publice.
Ratiunea achizitiei de publicitate:
- serviciile de publicitate media vizate;
- motivele pentru care se doreste achizitionarea acestor servicii;
- sursele de verificare a necesitatii achizitionarii acestor servicii;
- obiectivul vizat prin achizitia serviciilor de publicitate media;
- publicul-tinta vizat de serviciile de publicitate;
- materialele propuse a fi publicate.
Impactul urmarit:
- cum se va modifica situatia actuala ca urmare a publicitatii facute;
- rezultatele cantitative si cele calitative ale utilizarii serviciilor ce urmeaza sa fie achizitionate;
- existenta/inexistenta unor posibilitati alternative de atingere a impactului urmarit si justificarea optiunii facute.
Evaluarea rezultatului obtinut:
- sursele de verificare a modificarii situatiei initiale ca urmare a publicitatii facute;
- criteriile de evaluare a rezultatului obtinut: cota de piata, cresterea cifrei de afaceri, cresterea cunoasterii de catre cetateni a activitatii/unei anumite actiuni a autoritatii contractante;
- indicatori de masurare a impactului prestarii serviciilor achizitionate.
Prezentul raport de oportunitate poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www...*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
#PAGEBREAK#
ANEXA Nr. 2
ANUNT DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitatie deschisa"
Autoritatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor caietului de sarcini anexat sa depuna oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: .......................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele: [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ......
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ..................
4. Telefon ..................................................................
5. Fax ......................................................................
6. E-mail ...................................................................
7. Pagina de Internet .......................................................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: licitatie deschisa.
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte .......
11. Locul de prestare a serviciilor .........................................
12. Ofertantii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gama de servicii solicitate.
13. Durata sau termenul limita de prestare a serviciilor ....................
14. Informatii si clarificari:
a) compartimentul de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de licitatie si modul de obtinere .................................................
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitatii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www ...........................................*); si
c) din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro;
d) data limita pentru solicitarea clarificarilor ............................
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon ..........................., e-mail ...........................,
persoana de contact .........................................................
15. Data limita pentru depunerea ofertelor ..................................
16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele ........................
17. Limba de redactare a ofertei ............................................
18. Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor ......................
19. Data, ora si locul deschiderii ofertelor ................................
20. Garantiile ce trebuie furnizate de ofertanti ............................
21. Modalitatile principale de finantare si de plata si/sau referirile la prevederile care le reglementeaza ..............................................
22. Forma juridica în care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de ofertanti carora li s-a atribuit contractul de servicii [unde se cazul] ........
23. Criteriile de calificare pe care trebuie sa le îndeplineasca ofertantii ..................................
24. Documentele ce urmeaza sa fie prezentate de ofertanti ...................
25. Mentionarea prevederilor legale, reglementarilor sau dispozitiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervata unei anumite categorii profesionale ..............
26. Precizarea daca persoanele juridice sunt obligate sa mentioneze numele si calificarile profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ................................
27. Termenul de valabilitate al ofertei .....................................
28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii (în cazul aplicarii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, se mentioneaza si algoritmul de calcul) ......................
29. Interzicerea depunerii de oferte alternative [daca este cazul]
30. Ofertantii au obligatii de a numerota si a semna fiecare pagina a ofertei, precum si de a anexa un opis al documentelor prezentate.
31. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii tehnice ........................
32. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii financiare ....................
33. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro ......................
34. Contestatiile se transmit/depun [sau, dupa caz], se solutioneaza la/de catre compartimentul .................., aflat la sediul/filiala/etc. din str. .................... nr. ......, camera ......., telefon ............, fax ........, adresa de e-mail ............, persoana de contact ...........
35. Actiunea în justitie se introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului [se completeaza cu numele tribunalului în a carui arie de competenta se afla sediul autoritatii contractante] ............................
36. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de intentie sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt ........
37. Data transmiterii anuntului de participare catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" ........
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 3
ANUNT DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitatie restrânsa"
Catre: [se completeaza numele candidatilor catre care se trimite anuntul]
Autoritatea contractanta invita candidatii selectati în cadrul primei etape a procedurii de licitatie restrânsa, al caror obiect de activitate corespunde cerintelor caietului de sarcini anexat, sa depuna oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele: [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ......
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ......
4. Telefon ..............................................
5. Fax ....................................................
6. E-mail ................................................
7. Pagina de Internet ............................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: licitatie restrânsa.
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte .......
11. Justificarea accelerarii procedurii prin reducerea numarului de zile acordat pentru transmiterea scrisorii de interes si pentru depunerea ofertei [acolo unde este cazul] ........................................................
12. Locul de prestare a serviciilor .........................................
13. Ofertantii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gama de servicii solicitate.
14. Durata sau termenul limita de prestare a serviciilor ....................
15. Informatii:
a) compartimentul de la care se poate obtine un exemplar din documentatia referitoare la calificarea si selectia candidatilor ....., persoana de contact ..., telefon ...., e-mail ...;
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitatii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www.............................*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
16. Data limita pentru transmiterea scrisorii de interes si a documentelor de calificare .......
17. Adresa la care trebuie transmise scrisoarea de interes si documentele de calificare ........
18. Limba de redactare a scrisorii de interes si a documentelor de calificare .......................
19. Data limita de transmitere a invitatiilor de participare ................
20. Numarul candidatilor care vor fi invitati sa depuna oferta sau limitele între care se încadreaza acest numar ...........................................
21. Garantiile pentru participare ...........................................
22. Modalitatile principale de finantare si de plata si/sau referirile la prevederile care le reglementeaza ..................................................................
23. Forma juridica în care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de ofertanti carora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul] ......
24. Criteriile de calificare pe care trebuie sa le îndeplineasca fiecare dintre candidati ............
25. Documentele ce urmeaza sa fie prezentate de candidati ...................
26. Mentionarea prevederilor legale, reglementarilor sau dispozitiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor ese rezervata unei anumite categorii profesionale ...............
27. Precizarea daca persoanele juridice sunt obligate sa mentioneze numele si calificarile profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ................................
28. Termenul de valabilitate al ofertei .....................................
29. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii (în cazul aplicarii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, se mentioneaza si algoritmul de calcul) ......................
30. Interzicerea depunerii de oferte alternative [daca este cazul]
31. Ofertantii au obligatia de a numerota si semna fiecare pagina a ofertei, precum si de a anexa un opis al documentelor prezentate
32. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii tehnice ........................
33. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii financiare ....................
34. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro ......................
35. Contestatiile se transmit/depun [sau, dupa caz], se solutioneaza la/de catre compartimentul ................, aflat la sediul/filiala/etc. din str. .................. nr. ......, camera ....., telefon .........., fax ........ adresa de e-mail .........., persoana de contact .....................
36. Actiunea în justitie se introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului [se completeaza cu numele tribunalului în a carui arie de competenta se afla sediul autoritatii contractante] ............................
37. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de intentie sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt ........
38. Data transmiterii anuntului de participare catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" ........
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
#PAGEBREAK#
ANEXA Nr. 4
ANUNT DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de publicitate
media prin "negociere competitiva"
Catre [se completeaza numele candidatilor catre care se trimite anuntul]
Autoritatea contractanta invita candidatii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor caietului de sarcini anexat sa depuna oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele: [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ...............................................
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ....................
4. Telefon ...........................................
5. Fax .................................................
6. E-mail .............................................
7. Pagina de Internet .........................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: negociere competitiva.
9. Justificarea utilizarii procedurii de negociere competitiva ..............
10. Sursa de finantare a contractului .......................................
11. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte .......
12. Justificarea accelerarii procedurii prin reducerea numarului de zile acordat pentru transmiterea scrisorii de interes [acolo unde este cazul]
13. Locul de prestare a serviciilor .........................................
14. Ofertantii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gama de servicii solicitate.
15. Durata sau termenul limita de prestare a serviciilor ....................
16. Informatii si clarificari:
a) compartimentul de la care se poate obtine un exemplar din documentatia referitoare la calificarea si selectia candidatilor ....., persoana de contact ..., telefon ...., e-mail ...;
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitatii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www.....*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
17. Data limita pentru transmiterea scrisorii de interes si a documentelor de calificare .........
18. Adresa la care trebuie transmise scrisoarea de interes si documentele de calificare .........
19. Limba de redactare a scrisorii de interes si a documentelor de calificare ........................
20. Data limita de transmitere a invitatiilor de participare ................
21. Numarul candidatilor care vor fi invitati sa depuna oferta sau limitele între care se încadreaza acest numar ...........................................
22. Garantiile pentru participare ...........................................
23. Modalitatile principale de finantare si de plata si/sau referirile la prevederile care le reglementeaza ..............................................
24. Forma juridica în care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de candidati carora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul] ......
25. Criteriile de calificare pe care trebuie sa le îndeplineasca candidatii ................................
26. Documentele ce urmeaza sa fie prezentate de candidati ...................
27. Mentionarea prevederilor legale, reglementarilor sau dispozitiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervata unei anumite categorii profesionale ..............
28. Precizarea daca persoanele juridice sunt obligate sa mentioneze numele si calificarile profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ................................
29. Termenul de valabilitate al ofertei .....................................
30. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii (în cazul aplicarii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, se mentioneaza si algoritmul de calcul) ......................
31. Interzicerea depunerii de oferte alternative [daca este cazul]
32. Ofertantii au obligatia de a numerota si semna fiecare pagina a ofertei, precum si de a anexa un opis al documentelor prezentate.
33. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii tehnice ........................
34. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii financiare ....................
35. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro ......................
36. Contestatiile se transmit/depun [sau, dupa caz], se solutioneaza la/de catre compartimentul .................., aflat la sediul/filiala/etc. din str. .................. nr. ...., camera ..., telefon ..........., fax ..........., adresa de e-mail ............, persoana de contact ..................
37. Actiunea în justitie se introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului [se completeaza cu numele tribunalului în a carui arie de competenta se afla sediul autoritatii contractante] ............................
38. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de intentie sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt ........
39. Data transmiterii anuntului de participare catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" ...........
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 5
INVITATIE DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de publicitate
media prin "cerere de oferte"
Catre [se completeaza numele ofertantilor catre care se trimite invitatia]
Autoritatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor caietului de sarcini anexat sa depuna oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare .....
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ....................
4. Telefon ................................................
5. Fax ......................................................
6. E-mail ..................................................
7. Pagina de Internet .............................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de oferte
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte .......
11. Locul de prestare a serviciilor .........................................
12. Ofertantii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gama de servicii solicitate
13. Durata sau termenul limita de prestare a serviciilor ....................
14. Informatii si clarificari:
a) compartimentul de la care se poate obtine un exemplar din documentatie si modul de obtinere .............................................................;
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitatii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www.....*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro;
c) data limita pentru solicitarea clarificarilor ............................
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon ...........................,
e-mail ...................., persoana de contact ............................
15. Data limita pentru depunerea ofertelor ..................................
16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele ........................
17. Limba de redactare a ofertei ............................................
18. Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor .....................
19. Data, ora si locul deschiderii ofertelor ................................
20. Garantiile ce trebuie furnizate de ofertanti ............................
21. Modalitatile principale de finantare si de plata si/sau referirile la prevederile care le reglementeaza ..............................................
22. Forma juridica în care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de ofertanti carora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul] ......
23. Criteriile de calificare pe care trebuie sa le îndeplineasca ofertantii ...................................
24. Documentele ce urmeaza sa fie prezentate de ofertanti ...................
25. Mentionarea prevederilor legale, reglementarilor sau dispozitiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervata unei anumite categorii profesionale ..................
26. Precizarea daca persoanele juridice sunt obligate sa mentioneze numele si calificarile profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ...............................
27. Termenul de valabilitate al ofertei .....................................
28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii [în cazul aplicarii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic se mentioneaza si algoritmul de calcul] .......................
29. Interzicerea depunerii de oferte alternative [daca este cazul]
30. Ofertantii au obligatia de a numerota si semna fiecare pagina a ofertei, precum si de a anexa un opis al documentelor prezentate.
31. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii tehnice .......................
32. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii financiare .................
33. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro ......................
34. Contestatiile se transmit/depun [sau, dupa caz], se solutioneaza la/de catre compartimentul ..........., aflat la sediul/filiala/etc. din str. ........... nr. ..........., camera ........., telefon .............., fax .............., adresa de e-mail .................., persoana de contact ............................. .
35. Actiunea în justitie se introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului [se completeaza cu numele tribunalului în a carui arie de competenta se afla sediul autoritatii contractante] ............................
36. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de intentie sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt [daca este cazul] ..............................
37. Data transmiterii anuntului de participare catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" [daca este cazul] ..........................................
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
#PAGEBREAK#
ANEXA Nr. 6
ANUNT
privind aplicarea procedurii de "negociere cu o singura sursa"
pentru atribuirea contractului de publicitate media
Autoritatea contractanta cu sediul în ....................., judetul ................., str. ................ nr. ..., cod postal .............., cod fiscal .................., telefon .............., fax ............., e-mail ................., pagina de Internet ....................., anunta intentia de atribuire a contractului prin procedura "negociere cu o singura sursa" pentru prestarea urmatoarelor servicii de publicitate media având ca obiect:
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
În vederea atribuirii contractului de achizitie a serviciilor de publicitate mentionate, autoritatea contractanta a invitat la negociere [numele ofertantului invitat la negociere] ..., cu sediul în ..., judetul ................., str. ..................... nr. ....., cod postal ........., cod fiscal ..........., telefon .............., fax .........., e-mail ...................., pagina de Internet .................... .
1. Sursa de finantare a contractului ........................................
2. Tipul contractului de servicii pentru care a fost solicitata oferta ......
3. Locul de prestare a serviciilor este .....................................
4. Durata prestarii serviciilor este de .....................................
5. Ofertantul cu care se negociaza contractul îndeplineste urmatoarele conditii minime de calificare [daca este cazul]: ...............................
a) conditii de eligibilitate ................................................
b) capacitatea tehnica ......................................................
c) capacitatea economico-financiara .........................................
6. Ratiunea recurgerii la procedura de negociere cu o singura sursa .........
7. Informatii suplimentare pot fi obtinute la compartimentul ................ din cadrul autoritatii contractante, persoana de contact ......................, telefon ................., e-mail .........................
8. Caietul de sarcini anexat prezentului anunt poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www ....................*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 7
ANUNT DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "negociere cu o singura sursa"
Autoritatea contractanta anunta atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ...............................................
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal]
4. Telefon ....................................................
5. Fax ..........................................................
6. E-mail ......................................................
7. Pagina de Internet .................................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: negociere cu o singura sursa
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care a fost solicitata oferta .....
11. Data semnarii contractului de servicii ..................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: obtinerea avantajului maxim din punct de vedere tehnico-economic
- Modalitatea de evaluare a ofertei a fost urmatoarea ..................... .
13. Denumirea/numele ofertantului caruia i s-a atribuit contractul ..........
14. Adresa ofertantului caruia i s-a atribuit contractul [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul acesteia, codul postal] ................
15. Pretul sau gama preturilor platite ......................................
16. Valoarea si partea din contractul de servicii ce urmeaza sa fie subcontractata [unde este cazul] ...............................................
17. Contractul de servicii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www .............*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
18. Informatii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la compartimentul ... din cadrul autoritatii contractante, persoana de contact ..., telefon ..., e-mail ...................................
19. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de participare sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt [daca este cazul] .............................
20. Data transmiterii anuntului de atribuire catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" [daca este cazul] .................
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 8
ANUNT DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "licitatie deschisa"
Autoritatea contractanta anunta atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ...
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal]
4. Telefon .................................................
5. Fax ......................................................
6. E-mail ..................................................
7. Pagina de Internet .............................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: licitatie deschisa
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ....
11. Data semnarii contractului de servicii ..................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii ...........
13. Numarul ofertelor primite ...............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câstigator ................................
15. Adresa ofertantului câstigator [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ...............................................
16. Pretul sau gama preturilor platite ......................................
17. Valoarea si partea din contractul de servicii care urmeaza a fi subcontractata [unde este cazul] ............................................. .
18. Contractul de servicii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www .........*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informatii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la compartimentul ..................... din cadrul autoritatii contractante, persoana de contact ............., telefon .............., e-mail ......................... .
20. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de participare sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt .....
21. Data transmiterii anuntului de atribuire catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" ...............
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
#PAGEBREAK#
ANEXA Nr. 9
ANUNT DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "licitatie restrânsa"
Autoritatea contractanta anunta atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ........................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ........................
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal]
4. Telefon ..............................................
5. Fax ....................................................
6. E-mail ...............................................
7. Pagina de Internet ............................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: licitatie restrânsa
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ....
11. Data semnarii contractului de servicii ..................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii ...........
13. Numarul ofertelor primite ...............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câstigator ................................
15. Adresa ofertantului câstigator [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ...............................................
16. Pretul sau gama preturilor platite ......................................
17. Valoarea si partea din contractul de servicii care urmeaza sa fie subcontractata [unde este cazul] ..............................
18. Contractul de servicii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www............*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informatii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la compartimentul ..................... din cadrul autoritatii contractante, persoana de contact ................, telefon .................., e-mail ....................
20. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de participare sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt .....
21. Data transmiterii anuntului de atribuire catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" .....................
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 10
ANUNT DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "negociere competitiva"
Autoritatea contractanta anunta atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ......................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare ...........................
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal]
4. Telefon ..................................................
5. Fax .......................................................
6. E-mail ...................................................
7. Pagina de Internet ...............................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: negociere competitiva
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ....
11. Data semnarii contractului de servicii ..................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
13. Numarul ofertelor primite ...............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câstigator ................................
15. Adresa ofertantului câstigator [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal]
16. Pretul sau gama preturilor platite ......................................
17. Valoarea si partea din contractul de servicii care urmeaza sa fie subcontractata [unde este cazul] ............................................. .
18. Contractul de servicii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www..........................*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informatii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la compartimentul ................. din cadrul autoritatii contractante, persoana de contact ......................, telefon ...................., e-mail ..................... .
20. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de participare sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt ........................
21. Data transmiterii anuntului de atribuire catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial"..............................
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 11
ANUNT DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "cerere de oferta"
Autoritatea contractanta anunta atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii:
............................................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
............................................................................................
............................................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractanta]
2. Codul unic de înregistrare
3. Adresa [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul acesteia, codul postal]
4. Telefon ......................................................
5. Fax ............................................................
6. E-mail .......................................................
7. Pagina de Internet ...................................
8. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de oferta
9. Sursa de finantare a contractului ........................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ....
11. Data semnarii contractului de servicii ..................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii ...........
13. Numarul ofertelor primite ...............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câstigator ................................
15. Adresa ofertantului câstigator [se mentioneaza localitatea, judetul, strada si numarul, codul postal] ...............................................
16. Pretul sau gama preturilor platite ......................................
17. Valoarea si partea din contractul de servicii care urmeaza sa fie subcontractata [unde este cazul] ............................................. .
18. Contractul de servicii poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www...................*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informatii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la compartimentul ........................... din cadrul autoritatii contractante, persoana de contact ........................, telefon ........................, e-mail ...................... .
20. Data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anuntului de participare sau mentionarea inexistentei unui astfel de anunt [daca este cazul] ................................
21. Data transmiterii anuntului de atribuire catre Regia Autonoma "Monitorul Oficial" [daca este cazul] ..............................
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 12
RAPORT DE EVALUARE
a impactului achizitiei publice de servicii de publicitate media
[Autoritatea contractanta], cu sediul în ..................................., judetul ............................., str. ........................ nr. ......, cod postal .................., cod fiscal .................., telefon ........., fax ..........................., e-mail ............................., pagina de Internet ........................., a atribuit, ca urmare a derularii procedurii de ..................................., contractul nr. ................ din data de ..................... de prestare a urmatoarelor servicii: .................. cod CPSA: .....................
catre [ofertant] ........................ cu sediul în ....................., judetul .................................., str. ............................... nr. ........, cod postal ..............., cod fiscal ....................., telefon ..........................., fax ....................., e-mail ....................., pagina de Internet ......................................
Caracteristicile generale ale serviciilor prestate au fost urmatoarele: ..... ...............................................................................................
Pretul pentru serviciile prestate a fost de: ................................
Obiectivul urmarit pentru prestarea serviciilor de publicitate în media a fost acela de: ............
Urmare a prestarii serviciilor de publicitate în media, obiectivul urmarit a fost atins în proportie de .........%. Modalitatea de calcul a proportiei în care a fost atins obiectivul este: ........................ Sursele de verificare a veridicitatii si corectitudinii acestei modalitati de calcul sunt urmatoarele:
............................................................................................
Impactul preconizat al utilizarii serviciilor a fost de .....................
Impactul obtinut în urma utilizarii serviciilor este ........................
Indicatorii de masurare a impactului sunt ...................................
Sursele de verificare care au stat la baza evaluarii impactului sunt ........
............................................................................................
Prezentul raport de evaluare a impactului poate fi descarcat de pe pagina de Internet proprie www..............*) si din sistemul informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
___________
*) Se furnizeaza adresa completa a paginii de Internet proprii, adica cea care conduce exact la locul în care se gasesc informatiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA Nr. 13
DOSARUL
achizitiei publice de servicii de publicitate media
Dosarul achizitiei publice de servicii de publicitate media trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:
1. nota privind determinarea valorii estimate, fara TVA, a contractului de achizitie publica;
2. anuntul de intentie, daca este cazul;
3. anuntul, invitatia de participare sau anuntul privind procedura, dupa caz;
4. documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei, inclusiv clarificarile solicitate de furnizori/executanti/prestatori si raspunsurile aferente transmise de autoritatea contractanta;
5. daca este cazul, nota justificativa privind aplicarea procedurii prin negociere competitiva sau cu o singura sursa;
6. decizia de numire a comisiei de evaluare;
7. daca este cazul, listele cuprinzând denumirea/numele si adresele candidatilor care participa la selectie si hotarârea comisiei de evaluare cu privire la rezultatul selectiei;
8. procesul-verbal întocmit cu ocazia deschiderii ofertelor;
9. lista cuprinzând denumirea/numele si adresele ofertantilor;
10. hotarârea comisiei de evaluare cu privire la rezultatul aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
11. contestatiile primite, rezolutiile si, dupa caz, masurile corective adoptate de autoritatea contractanta si comunicate ofertantilor/candidatilor, precum si hotarârile comisiilor de conciliere si, respectiv, hotarârile judecatoresti irevocabile;
12. contractul de achizitie publica semnat;
13. anuntul de atribuire a contractului de achizitie publica;
14. referatul de oportunitate privind achizitia publica a serviciilor de publicitate media;
15. raportul de evaluare a impactului achizitiei publice a serviciilor de publicitate media;
16. copii ale documentelor de plata;
17. copii ale materialelor publicate (inclusiv pe suport electronic).
Comentarii articol (0)