Examenul de admitere pentru cei care vor să devină notari având cel puțin șase ani vechime în funcții de specialitate juridică se ține pe 29 și 31 octombrie, potrivit anunțului INR. Admiterea se face pe 14 posturi scoase la concurs, în localitățile enumerate în lista aceasta.
Dosarele de înscriere se depun în perioada 9 - 27 septembrie și e necesară achitarea unei taxe de 4.000 de lei pentru înscriere. Acestea se depun la sediul Camerei în a cărei circumscripție se află postul pentru care se candidează.
Conform regulilor de la examenul de anul precedent, unde au fost scoase 58 de posturi, dosarul de înscriere trebuie să includă documente care să ateste îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de notar public. Printre altele, candidații au nevoie de o copie certificată pentru conformitate cu originalul a diplomei de licență în drept obținută în România (însoțită de foaia matricolă, respectiv suplimentul la diplomă), certificatul de cazier judiciar sau echivalentul acestuia, certificatul de promovare a examenului/concursului de dobândire a calității de notar stagiar și dovada achitării taxei de înscriere la examen. Lista completă a actelor necesare este disponibilă în fișierul anexat articolului.