În aplicație pot fi vizualizate documentele din dosarele înregistrate la curte după data de 1 octombrie 2019, iar pentru cele înregistrate anterior acestei date vor putea fi vizualizate numai documentele emise de instanță (încheieri, hotărâri judecătorești), potrivit unui comunicat CAB.
Instrucțiunile de utilizare a aplicației sunt disponibile aici. Practic, de fiecare dată când se dorește accesul la dosar se face o cerere separată, după care se primește un e-mail cu ajutorul căruia se creează accesul la dosarul electronic. CAB asigură că accesul la dosarul electronic se face în condiții de maximă siguranță, dosarul electronic fiind accesibil numai părților din dosar ori reprezentanților legali/convenționali (mandatar, procurator, avocat ales, consilier juridic etc.) în baza cererii trimise către instanţă.
"Vă recomandăm ca, în dosarele instanţei, să completaţi şi să trimiteţi cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde obligatoriu adresa dvs. de e-mail şi numărul de telefon mobil), pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar. Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori de pe site-ul Curții de Apel București", transmite CAB.
Atenție! Se recomandă folosirea browserelor de internet Google Chrome sau Mozilla Firefox.
Comentarii articol (0)