ACCES GRATUIT
Diferențe între stornarea și anularea facturilor
Factura fiscală este documentul emis de către o companie (furnizor) către altă companie sau persoană fizică pentru care au fost prestate servicii și conține atât lista cu produsele vândute sau cu serviciile prestate, cât și datele de identificare fiscală ale furnizorului și ale clientului, TVA-ul, prețul, cantitatea și valoarea fiecărui produs sau serviciu vândut, respectiv prestat.
Articolul continuă mai jos
Vă reamintim faptul că după data de 01 ianuarie 2007, facturile și chitanțele emise de către firmele românești nu mai sunt documente cu regim special, ele putând fi, acum, emise de fiecare firmă în parte prin orice mijloace (atât timp cât conțin informațiile obligatorii reglementate prin art. 155 din Codul Fiscal), iar semnătura și ștampila sunt, acum, opționale.
Ce este factura storno?
Este factura pe care o emitem atunci când dorim să corectăm o tranzacție anterioară, consemnată într-o factură. O factură se stornează atunci când se dorește rectificarea informațiilor, când factura a fost emisă cu o sumă greșită, dar și în cazul în care clientul returnează produsele (total sau parțial).
Pentru continuarea articolului, te invităm să citești mai departe Blogul Facturis-Online.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)