Printr-un anunț publicat recent pe site-ul propriu, ANAF anunță că suspendă întâlnirile cu contribuabilii din toată țara. Orice informații legate de diverse probleme fiscale vor fi trimise în format electronic, după completarea de către contribuabili a unui formular de contact.
Mai mult, toate noutățile legislative de care ar putea avea contribuabilii pot fi accesate prin intermediul unui Buletin informativ fiscal, pus la dispoziție de către ANAF.
Reamintim că autoritățile recomandă depunerea online a declarațiilor. Dacă acest lucru nu este posibil, documentele pot fi trimise inclusiv prin fax sau prin curier. Potrivit unui comunicat de presă emis de ANAF, mijloacele online de depunere a declarațiilor sunt următoarele:
- Spațiul Privat Virtual (ghidul pentru înrolarea pe această platformă este disponibil aici);
- e-guvernare.ro, pentru cei care au certificate digitale calificate.
De asemenea, ANAF reamintește că declarațiile se pot trimite și prin fax sau prin curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile aici.
Apoi, ca să nu se deplaseze până la ghișeu, plățile fiscale pot fi făcute de la distanță prin:
- internet banking;
- platforma ghiseul.ro.
"Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numãrul de telefon 031.403.91.60. Informații în scris pot fi obținute astfel:
a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutãți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.
Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã informeazã contribuabilii cã lucrul cu publicul se desfãșoarã în unitãțile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii contribuabililor", transmite ANAF.
Comentarii articol (1)