ACCES PREMIUM
De ce premium?
Coronavirus
Informarea clienților cu privire la modificarea programelor sau evenimentelor, în timpul epidemiei, este permisă, dar în anumite limite
Multe firme ar putea să fie interesate să își informeze clienții cu privire la felul în care li se va desfășura programul în perioada următoare sau cum vor fi afectate anumite evenimente, din cauza efectelor crizei coronavirus și a măsurilor luate de autorități, ca răspuns. Trebuie spus, din start, că acest lucru este considerat legal, în baza Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR), însă firmele trebuie să aibă grijă să nu transforme aceste comunicări în comunicări comerciale, prin includerea de oferte.
Articolul continuă mai jos
Firmele pot să trimită, în mod legal, comunicări prin e-mail, de exemplu, prin care să își informeze clienții cu privire la felul cum le este afectată activitatea sau cu privire la amânarea sau anularea unor evenimente, după cum este menționat și de firma de avocatură Hogan Lovells.
Însă este foarte important de reținut că, deși acest lucru poate fi considerat permis și în conformitate cu prevederile GDPR, firmele trebuie să aibă grijă să nu profite de oportunitate pentru a trimite comunicări comerciale, adică oferte și promoții.
Acest lucru este cu atât mai relevant în privința clienților care s-au dezabonat de la orice astfel de comunicări în scop de marketing, ajungându-se, în asemenea situații, să li se eludeze drepturile, dacă sunt inserate și oferte în acele e-mail-uri.
În plus, se pare că în Marea Britanie, de exemplu, chiar s-au făcut plângeri cu privire la comunicări comerciale trimise în felul acesta.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.