Ipsos este o firmă globală franceză de cercetare de piață de top, care operează în 90 de piețe. Cu aproape 20.000 de angajați, Ipsos oferă date fiabile pentru a înțelege societatea, piețele și oamenii. De cinci ani, se află constant pe prima poziție în Topul GRIT care recunoaște cele mai inovatoare companii de cercetare de piață din lume.
În România, compania are peste 1.000 de angajați și marchează 24 de ani de activitate. Grupul Ipsos este liderul pieței în România, generând venituri de 46 milioane EUR.
Ipsos își asistă clienții pe tot parcursul procesului de cercetare, oferind expertiză la fiecare pas, de la definirea nevoilor și adaptarea cercetării la acestea, trecând prin elaborarea instrumentelor de cercetare (chestionare, ghiduri de interviu), colectarea și analiza datelor și revenirea către client cu insight-uri, activare a rezultatelor și consultanță, pentru a închide bucla și a răspunde complet obiectivelor de business care au determinat recursul clientului la cercetarea de piață.
Ipsos combină cu succes multiple surse de date: online și offline, calitative și cantitative, social listening, analiza secundară a datelor demografice și statistice din surse publice, ca și informații interne furnizate de clienti (comportamentul clienților, date de audiență media etc.)
Studiile Ipsos investighează numeroase publicuri-țintă distincte: consumatori, angajați, companii, cetățeni, medici și pacienți ș.a.
Ipsos combină Inteligența Umană (HI) și Inteligența Artificială (AI) pentru a oferi perspective îmbunătățite clienților săi. Această combinație valorifică expertiza Ipsos în ingineria prompturilor, știința datelor și seturi de date de înaltă calitate, integrând creativitate, curiozitate, etică și rigoare în soluțiile AI. Platforma generativă AI sigură, confidențială și în continuă evoluție, Ipsos Facto, lansată în 2023, protejează datele clienților, prevenind utilizarea acestora în antrenarea modelelor publice. Disponibil în prezent pentru clienții Ipsos, Ipsos Facto îmbunătățește viteza, eficiența și inovația, pastrând, în același timp, confidențialitatea deplină a informațiilor cu care lucrează.
Ipsos – o companie sustenabilă
Ipsos a fost prima companie de cercetare din lume care a aderat la Pactul Global al Națiunilor Unite. Din 2008, Grupul Ipsos a aderat la Pactul Global al Națiunilor Unite pentru a respecta zece principii universale privind drepturile omului, munca, mediul și combaterea corupției. Instrumentele de management ale politicii CSR includ Codul de Conduită Profesională Ipsos și Cartea Politicilor și Procedurilor, completate de o procedură de semnalare a neregulilor.
În 2024, eforturile și contribuția Ipsos în domeniul ESG au fost recunoscute de Financial Times, care a numit Ipsos drept unul dintre liderii climatici ai Europei. Ipsos România a fost certificată Great Place to Work în iunie 2024. Activitatea companiei române este de asemenea certificată conform standardului ISO 9001 de către Bureau Veritas. Ipsos este membru al ESOMAR, asociația globală pentru cercetare de piață și insight-uri, și cea mai mare rețea mondială de profesioniști în domeniul insight-urilor.
Ipsos oferă soluții corporațiilor și guvernelor pentru a le ghida în întreaga lor "călătorie ESG", contribuind la un impact pozitiv asupra oamenilor, planetei și societății. Prin publicații, studii și sondaje, Ipsos educă publicul despre ESG și importanța acestuia. În același timp, compania aplică principiile ESG intern, promovând diversitatea, reducerea amprentei de carbon și implicarea în proiecte educaționale. Ipsos vizează neutralitatea carbonului până în 2035 și a obținut recunoaștere pentru performanța sa în domeniul RSC, inclusiv premiul EcoVadis Gold Standard.
Ipsos România, lider în cercetarea de piață, își consolidează poziția dominantă prin obținerea statutului de Business Superbrand 2024. Această distincție recunoaște nu doar excelența în branding, ci și angajamentul companiei față de calitate, fiabilitate, inovație și responsabilitate socială. Prin combinarea inteligenței umane cu tehnologia de vârf, Ipsos România livrează informații precise și perspective valoroase, contribuind la succesul clienților săi și la o mai bună înțelegere a societății, piețelor și oamenilor. Cu o prezență globală solidă și o echipă experimentată, Ipsos România se angajează să ofere servicii de top și să continue să inoveze în domeniul cercetării de piață.
Comentarii articol (0)