Campania are ca scop identificarea de catre investitorii straini, a oportunitatilor de afaceri pe care le ofera Romania, in calitatea sa de membru cu drepturi depline al Uniunii Europene. In perioada mentionata, vor fi publicate articole de informare cu privire la progresele inregistrate de Romania, precum si despre oportunitatile de investitii in Romania. De asemenea, campania va include si o serie de editoriale ale unor companii de top din Romania, iar MIE va furniza informatiile necesare pentru redactarea materialelor care vor aparea in cele doua publicatii, se mentioneaza in acelasi comunicat.
Campania a debutat vineri, 2 martie, cand au aparut primele articole de informare in cele doua publicatii. Cu aceasta ocazie, Anca Boagiu a sustinut o conferinta de presa la care au participat si Cristoph Gerth, director pe Europa al Financial Times, Anastasios C. Ierodiakonou, reprezentant al Financial Times Business, precum si Emil Nuta, reprezentantul in Romania al The Economist Business si Financial Times Business.
"Vrem sa aratam si o alta fata a dezvoltarii Romaniei, o tara dinamica, pregatita sa primeasca din ce in ce mai multi investitori si care are nevoie de acesti investitori pentru a putea reduce decalajele fata de statele membre. De asemenea, acest demers contribuie la combaterea stereotipurilor despre romani si despre Romania, reprezentand o provocare pentru viitoare astfel de initiative", a declarat Anca Daniela Boagiu, ministrul integrarii europene.
Dupa incheierea campaniei, The Economist si Financial Times vor realiza un studiu de piata care va reflecta gradul de influentare a opiniilor cititorilor si beneficiile de imagine pentru participantii la proiect.
Comentarii articol (0)