Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriMystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de marketing * Consultanta.
Suntem o firma cu un personal tanar, deschisa la noile tendinte de marketing si business, maleabila la cerintele fiecarui client. Avem avantajul ca cunoastem din interior aceasta piata si oferim servicii personalizate necesitatilor dumneavoastra. La aceasta se adauga un training continuu, specializare atat în tara, cat si peste hotare (USA), care contribuie cu succes la dezvoltarea afaceri dumneavoastra, printr-un serviciu profesional si de calitate.
Desi sezonul estival a inceput si hotelierii se lauda cu servicii de top, un studiu de Mystery Calling efectuat la unitatile de cazare de pe litoralul romanesc arata ca doar in 40% din cazurile analizate potentialul client a primit o oferta concreta conform dorintelor sale. Mai mult, abilitatile de vanzare ale personalului din departamentul de rezevari sunt la un nivel minimal: un singur hotel din cele 15 evaluate a mentionat serviciile premium oferite in raport cu concurenta. Citește articolul
De la micul comerciat pana la marile lanturi de retail, amabilitatea si atentia fata de client ar trebui sa fie factorii esentiali fara de care suprematia pe o piata cu o concurenta acerba nu poate fi castigata. Cu toate acestea, un studiu de Mystery Shopping organizat la cele mai mari opt lanturi de magazine de incaltaminte, arata ca in peste 80% din cazuri, angajatii nu s-au oferit din proprie initiativa sa consilieze clientul in luarea unei decizii, nici chiar dupa 10 minute de la intrarea acestuia in magazin. Citește articolul
A oferi un serviciu exceptional incepe prin a asculta pacientul cu atentie si rabdare, a centra discutia pe nevoile individuale ale acestuia si mai ales a oferi empatie, indiferent daca ne raportam la un medic, la o persoana din call center sau receptie. Cu toate acestea un studiu de Mystery Calling efectuat impreuna cu compania pe care o conduc, VBS - Business Solutions, la principalele clinici de sanatate private, a aratat ca doar in jumatate din cazuri “pacientii misteriosi” au fost intampinati la celalalt capat al firului pe un ton optimist, asigurat de o voce calda, plina de speranta, oferindu-le certitudinea ca sanatatea lor este primordiala. Citește articolul
90% dintre operatorii din departamentele de "customer support" ai jucatorilor de pe piata IT online nu au oferit detalii despre politica de garantie a produselor recomandate, conform unui studiu de Mystery Shopping. Totodata acestia au oferit raspunsuri evazive atunci cand potentialii clienti s-au interesat de procedura de returnare adoptata de companie. Citește articolul
Se spune ca, atunci cand o companie face pasul de a apela la servicii profesionale de mystery shopping, ea a parcurs deja jumatate din drumul catre imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor sai. Iata 12 pasi simpli ce trebuie urmati in procesul de realizare cu succes a campaniilor de mystery shopping. Citește articolul
~ final articole autor ~