avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 548 soluții astăzi
Forum Activitate andreipap

Activitate andreipap

Răspuns la discuția Competenta judecata
andreipap a scris:

Buna seara dna avocat,va multumesc pentru raspunsul anterior si daca se poate vreau sa va cer parerea dvs.Judecatoria Tulcea i-a acceptat paratului exceptia necompetentei teritoriale a Judecatoriei Tulcea si a hotarat stramutarea procesului in Bucuresti unde firma parata are sediul principal.Din ce am inteles dela avocatul meu(nu am fost prezent la proces) s-a invocat faptul ca la Tulcea este un punct de lucru si nu reprezentanta.Bineinteles ca am depus recurs dar avocatul meu nu are nicio strategie.
Răspuns la discuția Competenta judecata
Buna seara dna avocat,va multumesc pentru raspunsul anterior si daca se poate vreau sa va cer parerea dvs.Judecatoria Tulcea i-a acceptat paratului exceptia necompetentei teritoriale a Judecatoriei Tulcea si a hotarat stramutarea procesului in Bucuresti unde firma parata are sediul principal.Din ce am inteles dela avocatul meu(nu am fost prezent la proces) s-a invocat faptul ca la Tulcea este un punct de lucru si nu reprezentanta.Bineinteles ca am depus recurs dar avocatul meu nu are nicio strategie.
Buna seara si multumesc anticipat pentru raspuns,
si ca sa trec direct in subiect am sa va expun pe scurt situatia mea:
sunt in litigiu(2 infatisari) cu o renumita firma vanzari barci/motoare(isi spune #1 on the water).Problema este ca barca si motorul le-am cumparat dela Tulcea-punct de lucru(unde ma si judec cu ei)dar dupa doua infatisari se pune problema mutari procesului in resedinta firmei mama(ceruta de partea parata).
Intrebarea mea este urmatoarea:poate acesta firma sa ceara acest fapt(mi se pare o absurditate atata timp cat acesta firma in Tulcea are sediu,angajati,stampille etc).
Mentionez ca la a treia infatiseare Judecatoria |Tulcea trebuie sa se pronunte asupra acestui fapt.
Cu stima,si multumiri anticipate
Andrei
Buna seara,
va multumesc mult pentru sfaturi.
M-au ajutat sa-mi formez o parere.

Cu stima,
Andr
Buna ziua,

Va cer o parere celor care s-au mai lovit de asa ceva.Pe scurt am cumparat un produs(barca) dar datorita multiplelor defectiuni care tot apareau,mi-am cerut bani,refuzandu-le schimbul/reparatatia.Problema este ca ma lupt cu o firma mare de distributie plus o firma mare de productie barci,acestia avand totdeauna trecere inaintea mea la Autoritatea Navala,Protectia Consumatorului.

Va multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Returnare produs cumparat
Va multumesc pentru raspunsuri si incurajari,
barcuta asta a fost o dorinta mai veche care m-a costat 7300eur in aprilie,bani munciti cu greu pe oceanele lumii.
Sesizarea am depus-o la OPC de 15 zile,urmeaza maine sa-mi dea raspunsul scris.
Alta ciudatenie pe care OPC a depistat-o initial era lipsa garantiei in limba romana a motorului si duratei pentru ca apoi sa nu mai aminteasca nimic de acest lucru.Cand i-am spus vanzatorului,mi-a replicat cum ca i-ar fi spus cei dela OPC ca uricum am 2 ani garantie dupa factura(cand am cumparat-o ,ei mi-au spus 5 ani garantie motor,inclusiv pe site American Nautics).Datorita cazului meu,producatorul Romcraft mi-a spus ca a modificat tipul /formatul garantiei pentru barcile care le v-a vinde de acum incolo(deci ceva tot am realizat).
Pe 10.09.09 expira notificarea si sigur voi ajunge in instanta(pentru prima oara)cu mari vanzatori de barci.
O cale paralela pe care as vrea sa o folosesc este sa le fac multa reclama X-(pe unde reusesc eu si am acces.
Cu stima,
Andrei
Răspuns la discuția Returnare produs cumparat
Va multumesc pentru raspuns,
le-am trimis notificarea mai astept doar procesul verbal dela OPC(care mi-au spus cum ca il vor face impreuna cu vanzatorul,dupa care imi vor da o copie?).Nu stiu de ce am o oarecare reticenta in obiectivismul celor dela OPC,
initial se vorbea de returnare ca dupa cateva zile discutia se purta doar pe schimbarea barcii cu toate ca producatorul barcii nu putea asigura garantia,lucru nemaiuzit pana acum iar vanzatorul motorului era bucuros(se schimba numai barca).
Ce ma sfatuiti,sa merg mai departe la Autoritatea pt Protectia Consumatorului sau direct in instanta?
Va multumesc anticipat!
Buna ziua,
anul acesta mi-am cumparat o barca cu motor de la American Nautics.Am preferat ceva nou crezand ca voi fi acoperit in cazul unor probleme de garantie.Dupa efectuarea rodajului motorul nu mergea la specificatiile din cartea tehnica.
Bineinteles ca producatorul dadea vina pe motor iar cel cu motorul pe barca,uitand defapt ca am cumparat cu factura pe care scria barca cu motor.In urma demersurilor mele la Autoritatea Navala(am observat ca barca este stramba cu 2 cm stanga fata de dreapta) mi-au luat barca si in urma interventiei facute de producatorul barcii,urma sa ating performantele ei adevarate.In ziua cand am fost sa-mi ridic barca(m-am folosit de ea mai putin de 2 luni) am descoperit cu vanzatorul barcii ca avea apa in compartimente etanse deci era sparta,plasticul alb de protectie crapat etc.
A venit OPC ,au constat si dansii cele spuse de mine si l-au pus pe vanzator sa-mi dea o barca noua cu acelasi motor la
la care producatorul barcii mi-a spus ca nu-mi garanteaza cum ca nu voi avea aceleasi probleme.Mentionez ca daca stiam dela inceput aceasta conditie nu mai cumparam aceasta barca asa ca le-am cerut returnarea banilor dar OPC spune ca nu ma poate ajuta.
Va rog frumos sa-mi spuneti ce ar trebui sa fac in continuare sa-mi recuperez banii ,eu nemaiavand incredere in acesta barca.